فرماندار شهرستان سلسله با اشاره به اغتشاشات و جنگ ترکیبی اخیر دشمن گفت: رسانه ها در خط مقدم دفاع از ارزش‌های نظام و خدمات دولت مردمی هستند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، میلاد شرفی در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه این جنگ همچنان ادامه دارد، اظهار داشت: انتقاد منصفانه حق اصحاب رسانه است اما باید مراقب بود تا زمینه سودجویی و بهره برداری ناعادلانه برای دشمنان نظام فراهم نشود.

وی با تاکید بر اینکه رصد و شناخت اوضاع فضای مجازی یکی از الزامات مدیران است تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در گفته تاریخی خود فرموده‌اند "اگر من امروز رهبر انقلاب نبودم، رییس فضای مجازی کشور می‌شدم" و این اتمام‌حجت برای همه است تا در فضای مجازی کنش گری داشته باشند.

وی اظهار کرد: مدیران و مسوولان شهرستان سلسله هم‌صدا و با اتحاد برای خدمت هرچه بهتر به مردم پای‌کار هستند و نقاط ضعی هم که وجود دارد با تلاش و برنامه ریزی برطرف خواهد شد.

شرفی عنوان کرد: خبرنگاران و فعالان فضای مجازی باید به عنوان یکی از اقشار تاثیرگذار جامعه، با ارائه اخبار امیدبخش و پرهیز از سیاه نمایی، آرامش و امید را به جامعه انتقال دهند و انتقادات سازنده خود را نیز در فضای آرامش و همدلی مطرح نمایند.

فرماندار سلسله ادامه داد: ارتباط بیشتر مدیران با اصحاب خبر و رسانه، پاسخگویی به‌موقع و شفاف مدیران، معرفی سلسله به بهترین شیوه ممکن در بستر فضای مجازی، انتقاد منصفانه از مدیران و ارائه راهکارهای لازم، بررسی و اعلام مشکلات و راه‌اندازی نشریات مکتوب و پایگاه‌های خبری زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در این شهرستان لازم است.

b_300_0_16777215_00_images_zwqazxsxdx.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید