فرماندار سلسله :طرح‌های عمرانی مهم تا سال آینده تکمیل شود

 

 

سرپرست فرمانداری سلسله گفت: طرح‌های عمرانی مهم این شهرستان باید با شتاب بیشتری اجرا شود تا در سال آینده و قبل از پایان فعالیت دولت فعلی به بهره‌برداری برسد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، آقای مرتضی مهدوی کیا در آیین تکریم و معارفه معاون امور عمرانی و برنامه‌ریزی شهرستان اظهار داشت: حوزه عمرانی بسیار وسیع و مهم است و اجرای طرح های این بخش باید با شتاب و جدیت بیشتری دنبال شود تا در این دولت به بهره برداری برسند.

وی افزود: معاونت امور عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری نیز باید با کار و تلاش شبانه روزی، خدمت رسانی شایسته به مردم را سرلوحه برنامه های خود قرار دهد و برنامه زمان بندی دقیقی برای تکمیل طرح های مهم داشته باشد.

مهدوی کیا گفت: ظهور و بروز نتایج تلاش مسئولان موجب رضایتمندی مردم خواهد شد بنابراین باید فارغ از نگاه و جناح بندی های سیاسی، به دنبال پیشرفت و توسعه همه جانبه شهرستان باشیم. 

وی با تاکید بر انتخاب مدیران بر اساس شایستگی ادامه داد: اصل مهم و خط قرمز، خدمت به مردم، جلب رضایت و اعتماد آنان است و از همه مدیران و کارکنانی که بر این مبنا عمل کنند حمایت خواهیم کرد.

در این آیین، هادی مومنی به عنوان معاون جدید امور عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری سلسله معرفی و از زحمات خدیجه بهزادیان قدردانی شد.

مومنی پیش از این کارشناس عمرانی فرمانداری سلسله بوده است.

 

 

b_300_0_16777215_00_images_gtrvnk.jpg 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید