سرپرست فرمانداری سلسله:

رفع تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی با مشارکت مردم محقق می‌شود

b_300_0_16777215_00_images_yewfd.jpg

 

سرپرست فرمانداری سلسله گفت: رفع تصرف از اراضی ملی، منابع طبیعی و حریم رودخانه ها با مشارکت و همراهی مردم محقق می‌شود.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، آقای مرتضی مهدوی کیا در جلسه بررسی تصرفات به اراضی ملی و منابع طبیعی مناطق نمونه گردشگری کهمان و کاکارضا در سالن جلسات فرمانداری، با بیان اینکه یکی از زیرساخت های اصلی توسعه شهرستان، بخش گردشگری است، اظهار داشت: مردم مناطق گردشگری باید به این باور برسند که رفع تصرفات حریم و بستر رودخانه ها به نفع و مصلحت خودشان است.

وی افزود: یکی از واقعیات غیرقابل انکار برای رسیدن به نتیجه مطلوب در هر پروژه ای مشارکت و همراهی مردم است، تا مردم همراه و همدل نباشند، نتیجه مطلوب حاصل نخواهد شد.

وی با تاکید بر پای کار بودن تمام ادارات متولی و مرتبط در این امر تصریح کرد: در تمامی حوزه های کشاورزی، گردشگری و امور آب حریم هایی وجود دارد که رعایت نشده است، در زمین های کشاورزی ساخت و ساز و فنس کشی شده، در اراضی ملی درخت کاشته شده و ساخت و ساز انجام و در حریم رودخانه ها نیز ساخت و ساز و فنس کشی صورت گرفته است.

 سرپرست فرمانداری سلسله با تاکید بر پرهیز از اقدامات شتابزده در رفع تصرفات، عنوان کرد: باید با خرد جمعی جوانب کار سنجیده و با توجیه مردم مناطق گرشگری، آنها را پای کار آوریم که به صورت خودجوش در رفع تصرفات همکاری کنند.

وی با تاکید بر اینکه مناطق زیبای کهمان و کاکارضا ظرفیت بسیار بالایی برای جذب گردشگر در استان لرستان را دارند، خاطرنشان کرد: شهروندان باید قبل از هرگونه اعمال قانون با مشارکت و همدلی با مسئولین مربوطه نسبت به تخلیه و رفع تصرف اراضی مذکور اقدام کنند.

 وی افزود: مردم باید بدانند منفعتی که از آزادسازی این اراضی نصیب عموم و خود آنان می شود بسیار بیشتر از منفعتی است که تنها نصیب فرد شود.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید