۱۰ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم مرغ گرم در بازار سلسله توزیع شد

 

فرماندار سلسله گفت: ۱۰ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم مرغ گرم با قیمت مصوب هر کیلوگرم ۲۳ هزار تومان در بازار شهرستان توزیع شد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، آقای مرتضی مهدوی کیا در اولین جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان با اشاره به مشکلاتی که در روزهای پایانی سال در تامین مرغ مورد نیاز مردم ایجاد شده بود اظهار داشت: گرچه مشکل کمبود مرغ، خاص سلسله نبود و در کشور هم وجود داشت، با این حال وضعیت شهرستان در بحث تامین و عرضه مرغ نسبت به شهرهای همجوار به دلیل وجود ‌۶۵ واحد مرغداری فعال و کشتارگاه طیور بهتر بود.

وی با تاکید بر نظارت مستمر بازرسان ستاد تتنظیم بازار شهرستان عنوان کرد: در حوزه تنظیم اقلام اساسی و مورد نیاز مردم، باید بازار را تحت نظارت و کنترل داشته باشیم.

مهدوی کیا با تاکید بر لزوم جلوگیری از عرضه خارج از شبکه مرغ افزود: در صورت مشاهده هرگونه مواردی از این قبیل و یا گرانفروشی، با افراد خاطی به شدت برخورد می شود.

وی گفت: مجموعه های بازرسی و نظارتی شهرستان باید دقت بیشتری در نحوه توزیع مرغ داشته باشند و هرگونه گزارش پیرامون وقوع تخلف در همه فرآیند تولید، نگهداری، حمل و نقل و توزیع در سطح شهرستان باید به سرعت پیگیری شود.

رئیس جهاد کشاورزی سلسله نیز مشکلات پیش آمده درخصوص تامین مرغ شب عید را ناشی از افزایش تقاضا و گران شدن منابع پروتئینی دیگر از جمله گوشت قرمز و ماهی عنوان کرد.

مسعود غلامی بیان کرد: با توجه به وجود کشتارگاه طیور و مرغداری های فعال شهرستان، بخشی از نیاز بازار خرم آباد( بیش از پنج هزار و ۱۰۰ کیلوگرم) و نیاز شهرستان دلفان( پنج هزار و ۱۰۰ کیلوگرم) نیز توسط سلسله تامین شد.

 b_300_0_16777215_00_images_164577942.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید