فرماندار سلسله: امکان تخلف سازمان یافته در انتخابات وجود ندارد

b_300_0_16777215_00_images_xxxxx.jpg

 

فرماندار سلسله گفت: شرایط برگزاری انتخابات در کشور به گونه‌ای است که امکان تخلف سازمان یافته وجود ندارد بنابراین مردم اطمینان داشته باشند که این رویداد مهم، سالم در شهرستان برگزار می‌شود.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، آقای مرتضی مهدوی کیا در مراسم یادواره شهدای بیت المقدس و حاج عمران در گلزار شهدای شهرستان افزود: در شرایط فعلی هم باید همانند آن زمان، خردادماه بیعت مجددی با ولی امر مسلمین امام خامنه ای ببندیم و با حضور گسترده در انتخابات، اتحاد و همدلی فتح المبین دیگری را  رقم بزنیم.

مهدوی کیا با تاکید بر برگزاری انتخاباتی قانونمند در شهرستان ادامه داد: خروجی انتخابات شوراهای اسلامی منجر به انتخاب شهرداران و دهیارانی خواهد شد که می توانند توسعه شهرها و روستاها را سامان ببخشند بنابراین نباید در انتخاب خود طایفه ای، گرایشی و سیاسی برخورد کنیم.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری به عنوان مهمترین رویداد پیش روی کشور در سطح بین المللی و جهانی تصریح کرد: در راستای وظیفه خود به عنوان مجری انتخابات، افرادی را مطابق معیار شورای نگهبان به عنوان هیات اجرایی در شهرستان به کار گرفته ایم که مهمترین خصیصه آنها امانت داری در رای مردم است.

مهدوی کیا افزود: اطمینان می دهیم خروجی صندوق های رای، انتخاب فرد مورد نظر مردم خواهد بود بنابراین مشارکت، حضور حداکثری و بیعت با ولی فقیه در این راه بسیار مهم است و انتظار می رود همه روز ۲۸ خرداد پای صندوق های رای حاضر شوند و در سطح کشوری و بین المللی پرچم جمهوری اسلامی را همچون همیشه سرافراز و پیروز نگه دارند.

وی همچنین آزادسازی خرمشهر را یکی از مهمترین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: این اتفاق مهم در سال ۶۱ نشان داد اگر در همه موارد متحد باشیم نتیجه مطلوب حاصل خواهد شد.

امام جمعه موقت الشتر نیز حضور در انتخابات را وظیفه شرعی و عرفی هر شهروند دانست و گفت: باید برای توسعه و پیشرفت کشور به صحنه آمده و با انتخابی بر اساس عقلانیت و انصاف به برطرف کردن مشکلات موجود کمک کنیم.

حجت الاسلام پرویز صالحی ادامه داد: باید افرادی را انتخاب کنیم که توان تغییر وضع و برطرف کردن مشکلات را داشته باشند و رضایت مردم را با کار و تلاش مضاعف کسب نمایند.

وی افزود: گرچه برخی مدیران نالایق به واسطه سوء مدیریت و ناکارآمدی باعث بدبینی جامعه به نظام می شوند اما وظیفه داریم با حضور گسترده پای صندوق های رای افرادی را انتخاب کنیم که بتوانند گرهی از مشکلات مردم بگشاید. 

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ۲۸ خرداد امسال همزمان با سراسر کشور در لرستان برگزار می شود.

 

b_300_0_16777215_00_images_ccccc.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید