فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، گفت: ۷۰میلیارد تومان برای انجام فعالیت‌های محرومیت زدایی سپاه در شهرستان سلسله در نظر گرفته شده است.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، سردار "مرتضی کشکولی" در آیین معارفه فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج الشتر در مصلی امام سجاد(ع) اظهار داشت: این اعتبار در بخش هایی همچون آب شرب روستایی و کشاورزی، مدرسه سازی، کانال های آب بر مزارع و شبکه های آبرسانی کشاورزی هزینه خواهد شد.

وی با اشاره به تحریم های ظالمانه دشمنان نظام بر علیه کشور، عنوان کرد: گرچه فشار بر مردم زیاد است و معیشت آنها با مشکل مواجه شده اما دشمنان نظام جمهوری اسلامی اذعان دارند که تحریم ها نتوانسته است بر علیه ایران نتیجه دهد.

سردار کشکولی با اشاره به فضای مجازی و لزوم افزایش سواد رسانه ای استفاده کنندگان از این فضا، خاطرنشان کرد: وظیفه ماست که مردم را در بحث سواد رسانه ای بیدار و آگاه کنیم، همه باید از این فضا استفاده کنیم اما باید راه نفوذ بیگانگان بر کشور را نیز از طریق این فضا ببندیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، با بیان اینکه انقلاب اسلامی بعد از بعثت رسول اکرم(ص) بزرگترین رستاخیز و انقلاب بوده است، افزود: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی، احیای دین بود.

وی ادامه داد: همه ما باید دل در گرو انقلاب اسلامی داشته و خداپرستی، مردمداری و دینداری داشته باشیم.

امام جمعه الشتر نیز با انتقاد از برخی شایعات در فضای مجازی در راستای تشویش اذهان عمومی و بدبین کردن مردم به مسوولان نظام، اظهار داشت: متاسفانه برخی افراد در فضای مجازی شهرستان اقدام به نشر اکاذیبی همچون رها کردن شهر از سوی مسوولان می کنند، در حالی که صحت ندارد و به عینه مشاهده می کنیم که مسوولان شهرستان با محوریت فرماندار در حال خدمت شبانه روزی به مردم هستند و روا نیست که آنها را با نشر چنین خبرهای غیرواقعی اینگونه دلسرد کنیم.

حجت الاسلام مراد امیدی با بیان اینکه به عنوان خطیب جمعه، زبان مردم شهرستان هستیم، افزود: تلاش می کنیم برنامه هایی که برای محرومیت زدایی در شهرستان در نظر گرفته شده با همکاری و مساعدت فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)‌ و مسوولان شهرستان به نتیجه مطلوب برسانیم.

فرماندار سلسله نیز در این آیین مردمی بودن و توجه ویژه به خانواده معظم شهدا را از مهمترین ویژگی های سردار کشکولی عنوان کرد و افزود: همه ما مسوولان وظیفه داریم تا با درس گرفتن از این خصوصیات، در مسیر خدمت به مردم و آرمان های شهدا و امام راحل(ره) حرکت کنیم.

مرتضی مهدوی کیا، با اشاره به برگزاری یک انتخابات سالم و با حضور حداکثری در شهرستان، تصریح کرد: مشارکت حدود ۷۰ درصدی مردم سلسله در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر نشان از ولایتمداری مردم شهرستان داشت.

وی با تاکید بر اینکه ما کارگزاران نظام و انقلاب و در راس آن ولایت مطلقه فقیه هستیم، افزود: باید تا زمانی که مسوولیت داریم شبانه روز پای کار باشیم.

در این آیین سرهنگ عبدالرحمن فرج الهی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه مقاومت بسیج الشتر معرفی و از زحمات سرهنگ محمود یوسفوند فرمانده پیشین قدردانی شد.

سرهنگ فرج الهی پیش از این جانشین فرمانده سپاه و فرمانده قرارگاه شهید سلیمانی شهرستان بود. از سال ۹۵ تاکنون سرهنگ یوسفوند فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان را عهده دار بود.

b_300_0_16777215_00_images_rtewu.jpg

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید