فرماندار سلسله گفت: مشکلات ترافیکی جاده الشتر- فیروزآباد باعث سوانح جاده ای منجر به فوت بسیاری شده و ضروری است که هرچه سریعتر از سوی دستگاه‌های متولی برطرف شوند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، آقای مرتضی مهدوی کیا در جلسه شورای ترافیک شهرستان سلسله در سالن جلسات فرمانداری، با اشاره به مشکلات ترافیکی محورهای اصلی و فرعی و روستایی شهرستان سلسله، عنوان کرد: تکمیل جاده الشتر- فیروزآباد همواره یکی از مطالبات اساسی مردم شهرستان بوده، این جاده در قسمتی که قطعه اول آن به قطعه دوم متصل می شود به دلیل عرض کم(به دلیل مشکلات مالی از ۲۳ متر به ۱۸ متر کاهش یافته است)، مشکلات ترافیکی و تصادفات منجر به فوت برای ترددکنندگان این مسیر ایجاد کرده و ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای و راه و شهرسازی بر سر مسوولیت های خود در این قطعات با یکدیگر مشکل دارند که ضروری است این مشکلات برطرف شوند.

وی با اشاره به مشکلاتی که درخصوص آبراه‌های این مسیر در برخی نقاط برای روستاها ایجاد کرده است، افزود: در هنگام وقوع بارش های سیل آسا این آبراه‌ها باعث مشکلاتی برای تردد اهالی روستاها می شوند که باید اصلاح شود.

فرماندار سلسله با اشاره به معضل میوه فروشان سیار، تصریح کرد: متاسفانه بارها این موضوع در جلسات شورای ترافیک مطرح شده است، بایستی ضمن توجه به معیشت این فروشندگان، مکانی برای تجمیع آنها در نظر گرفته شود تا هم شهروندان بتوانند به راحتی میوه مورد نیاز خود را تهیه کنند و هم شاهد مشکلات و گره های ترافیکی در معابر اصلی شهرستان نباشیم.

وی همچنین با اشاره به موضوع بازگشایی مدارس، خاطرنشان کرد: باید از هم اکنون تدابیر لازم درخصوص نرخ کرایه ها و نرخ گذاری سرویس های مدارس و ساماندهی آنها جهت تخصیص بنزین سهمیه ای اندیشیده شود تا در صورت بازگشایی مدارس خانواده ها با مشکل مواجه نشوند.

مهدوی کیا با اشاره به اینکه بیشتر مدارس مقطع ابتدایی در خیابان های اصلی و پرتردد شهر الشتر واقع شده اند، ادامه داد: این خیابان ها در ساعات تعطیل شدن مدارس در ظهر و عصر شاهد ازدحام وسایل نقلیه والدین دانش آموزان و گره های کور ترافیکی هستند که باید با همکاری پلیس راهور از سوی شهرداری و آموزش و پرورش شهرستان تدابیری اندیشیده شود که شاهد کاهش مشکلات ترافیکی این مسیرها باشیم.

b_300_0_16777215_00_images_qqqqqqq.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید