نماینده سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: ظرفیت های کشاورزی بسیار خوبی برای سرمایه گذاری در این شهرستان ها وجود دارد که استفاده از توان مالی هلدینگ ها (شرکت های مادر) در شکوفایی آنها موثر خواهد بود.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، آقای یحیی ابراهیمی در جلسه شناسایی ظرفیت های سرمایه گذاری شهرستان های سلسله و دلفان با حضور هلدینگ سرمایه گذاری شستا اظهار داشت: سال گذشته مبلغ ۴۰ هزار میلیارد تومان برای سرمایه گذاری در مناطق محروم کشور اختصاص یافت که در این راستا محرومیت استان در زمنیه های مختلف به مسوولان کشوری ابلاغ شد و پیگیری های لازم جهت سرمایه گذاری در شهرستان ها صورت گرفت.

وی با اشاره به موافقت هلدینگ سرمایه گذاری شستا برای بررسی ظرفیت شهرستان های سلسله و دلفان و سرمایه گذاری در زمینه های مناسب عنوان کرد: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته با استاندار لرستان، بنا داریم در آستانه سفر رییس جمهوری، چند طرح مهم را با استفاده از ظرفیت این هلدینگ  معین کنیم.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: شهرستان های سلسله و دلفان در حوزه های صنعت و معدن، کشاورزی، گردشگری و دامپروری دارای ظرفیت های بسیار مناسبی هستند که حضور شرکت های سرمایه گذاری می تواند منجر به رشد و توسعه این حوزه ها و افزایش تولید و اشتغال برای جوانان شود.

وی گفت: در یکی از روستاهای دلفان سالانه ۸۰۰ تن عسل مرغوب تولید و وارد بازار می شود که می تواند ظرفیت خوبی برای سرمایه گذاری باشد همچنین شهرستان سلسله یکی از بهترین مناطق کشور برای کشت زعفران است.

b_300_0_16777215_00_images_aaaaaaaaa.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید