معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: بخش صنعت این استان عقب ماندگی های مضاعف دارد و تنها راه تقویت آن استفاده از ظرفیت هلدینگ های ( شرکت های مادر) سرمایه گذاری است.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، آقای احمدرضا دالوند در جلسه بررسی ظرفیت های سرمایه گذاری شهرستان های سلسله و دلفان با حضور هلدینگ سرمایه گذاری شستا اظهار داشت: در دوره جدید با رویکرد جهادی و همت مضاعف به دنبال احیای ظرفیت های بخش صنعت در لرستان هستیم.

وی افزود: در این راستا چنانچه فرد یا شرکتی قصد سرمایه گذاری داشته باشد در کوتاهترین زمان ممکن و با تمام توان و سرعت استعلامات و مقدمات اولیه انجام می شود و با تفکر جهادی تا مرحله آخر در کنار هلدینگ ها خواهیم بود.

دالوند با اشاره به کشت گیاهان دارویی به عنوان یکی از ظرفیت های مهم لرستان عنوان کرد: بستر لازم برای کشت و فرآوری گیاهان دارویی در لرستان فراهم است و چنانچه برای سرمایه گذاری در این بخش نیاز به زمین باشد هماهنگی های لازم با منابع طبیعی صورت خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: زمین های سلسله و دلفان برای کشاورزی بسیار مرغوب هستند و منطقی نیست که این فرصت را از دست دهیم بنابراین بهترین راه، استفاده از ظرفیت شهرک های صنعتی در راستای سرمایه گذاری و ایجاد طرح های جدید تبدیلی است.

 

b_300_0_16777215_00_images_mmmmmmmm.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید