فرماندار سلسله گفت: تفکر بسیجی موجب خدمت شایسته به مردم می‌شود بنابراین مدیران باید با این دیدگاه در راستای انجام مسوولیت‌های خود اقدام کنند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، آقای مرتضی مهدوی کیا در دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج الشتر افزود: تفکر بسیجی ضامن عملکرد و فعالیت‌ کارکنان ادارت و دستگاه های اجرایی در راستای اعتلای کشور است.

وی با تاکید بر اینکه مسوولان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی باید دارای تفکر بسیجی باشند ادامه داد: این نهاد در طول بحران‌های مختلف از جمله سیل، زلزله، کرونا و همچنین عرصه‌های خدمت‌رسانی به مردم پیشرو و پیش قدم بوده است.

فرماندار سلسله عنوان کرد: هفته بسیج بسیار مهم و از یادگاران گرانقدر امام راحل است که از ابتدای انقلاب تاکنون خدمات ارزشمندی به مردم و کشور ارایه کرده است.

مهدوی کیا ادامه داد: سپاه و بسیج همیشه در راس خدمت رسانی به مردم هستند و از ابتدای همه گیری بحران کرونا در شهرستان، خدمات ارزنده ای در راستای تولید و توزیع ماسک، توزیع بسته های کمک معیشتی، ضدعفونی و گندزدایی خیابان ها و محلات و اجرای طرح شهید سلیمانی ارایه کرده اند.

وی گفت: روحیه بسیجی حاکم بر جامعه، پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی و ایستادگی در مقابل تهدیدات است که دشمنان نیز از همین روحیه و تفکر ناب هراس دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج الشتر نیز با بیان اینکه اکنون جمهوری اسلامی به‌عنوان محور مقاومت در برابر ستمگران ایستاده است اظهار داشت: بسیج یک نهاد مردمی است که در تمامی لایه‌های جامعه و عرصه های حساس با ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی حضور دارد.

سرهنگ عبدالرحمان فرج الهی افزود: بسیج مختص رده سنی خاصی نیست و تمامی اقشار مختلف جامعه در این نهاد مردمی حضور دارند که هر یک بر اساس تخصص و توانمندی‌های خود به جامعه خدمت می‌کنند.

 

b_300_0_16777215_00_images_rgtffv.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید