معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری سلسله گفت: شرایط پایانه مسافربری شهر الشتر مطلوب و در شان یک شهر گردشگری نیست.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، هادی مومنی در جلسه شورای ترافیک شهرستان سلسله با انتقاد از ضعیف بودن سیستم حمل و نقل عمومی شهرستان، اظهار داشت: اگر ما به عنوان مسوولان شورای ترافیک این ضعف ها را پوشش ندهیم مردم در حمل و نقل و ترددهای درون شهری با مشکل مواجه می شوند. 

وی با تاکید بر برطرف کردن مشکلات ساختمانی و تجهیزاتی پایانه مسافربری شهر الشتر، عنوان کرد: سیستم روشنایی، سرویس های بهداشتی و تجهیزات این پایانه بسیار نامناسب است و در طول چند سال گذشته اصلا به ساماندهی این پایانه توجهی نشده است.

وی با بیان اینکه پایانه مسافربری شهرستان در شان یک شهر گردشگری نیست، عنوان کرد: اگر حمل و نقل شهرداری عاجز از اداره این پایانه است تا مدیریت آن به راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سپرده شود. 

معاون عمرانی فرمانداری با انتقاد از تجمع مسافربرهای شخصی مسیر الشتر به خرم آباد در تقاطع چهارراه مدنی، گفت: مسافربرهایی که در چهارراه مدنی شهر الشتر به فعالیت مشغول هستند باید ساماندهی و از این تقاطع حساس و پرتردد جابجا شوند.

مومنی با اشاره به مشکلات حمل و نقلی شهر فیروزآباد، گفت: باید تمهیداتی اندیشیده شود که چند دستگاه مسافربر مجوزدار اقدام به فعالیت و حمل مسافران نمایند.

 معاون عمرانی فرماندار در این جلسه خواستار پیگیری بودجه ۵ درصد طی ۲ سال اخیر شد( چقدر بوده و کجا هزینه شده)  و شکستگی سه ساله لوله آب آشامیدنی پایانه گردید.

 

b_300_0_16777215_00_images_ttttttttttt.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید