طی مراسمی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری سلسله و مسئولان اداره کل ورزش و جوانان لرستان، آقای مهرداد نظریانی به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان معرفی شد.

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، آقای زمانیان معاون سیاسی فرماندار ضمن تاکید بر اهمیت به مسائل مربوط به جوانان، گفت: وظایف اداره ورزش و جوانان بسیار سنگین و حساس هستند چرا که ارتباط مستقیمی با سلامت و آینده جوانان دارند بنابراین باید برنامه ریزی های مناسبی در این راستا صورت گیرد.

وی استفاده از تمام ظرفیت هیات ها و فدراسیون ها و تعامل سازنده با آن ها را مورد تاکید قرار داد و افزود: باید از این تعامل استفاده کرد تا چرخ ورزش بچرخد و به اهداف خود برسیم و در این راه، تصمیم گیری ها با تفکر باشد و همواره تفکر، تلاش و توکل را سرمنشا کار خودمان قرار دهیم.

زمانیان با بیان اینکه در ورزش کارها و تلاش ها گروهی است، عنوان کرد: بدون همفکری و هماهنگی موفقیتی حاصل نمی شود.

وی با تاکید بر اینکه توسعه ورزش همگانی و نگاه ویژه به رشته های ورزشی افتخار آفرین باید اولویت اول ورزش در این شهرستان باشد و با جدیت بیشتری دنبال شود، عنوان کرد: افتخارآفرینی و کسب موفقیت های ورزشی در عرصه های ملی و بین المللی زمینه ساز ایجاد انگیزه برای گرایش هرچه بیشتر نسل نوجوان و جوان به سوی ورزش قهرمانی خواهد بود و شهرستان سلسله کلیه پتانسیل های لازم برای تحقق این امر را دارد و در همه ادوار قهرمانان بسیار خوب و ارزنده ای را در رشته های مختلف پرورش داده است که در میادین ملی و جهانی حرفهای خوبی برای گفتن دارند.

گفتنی است آقای مهرداد نظریانی پیش از این در نمایندگی ورزش و جوانان فیروزآباد مشغول فعالیت بوده و سابقه یک دوره ریاست بر اداره ورزش و جوانان سلسله را در گذشته در کارنامه خود دارد.

 b_300_0_16777215_00_images_bbbbbbbbb.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید