فرماندار سلسله گفت: خون شهدا و پشتیبانی از ولایت فقیه ضامن تداوم انقلاب اسلامی است.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، آقای مرتضی مهدوی کیا در آیین استقبال از خانواده شهید احراز هویت شده " نعمت شکیبایی صنوبری" اظهار کرد: این شهید والامقام، حدود یک دهه مهمان مردمی بود که فرهنگ آنها ایثار، عشق آنها ولایت و راهشان، مسیر شهدا است.

وی افزود: امروز اگر جمهوری اسلامی امنیت، آرامش و قدرت و در دنیا حرفی برای گفتن دارد به واسطه شهید سلیمانی و شهید شکیبایی ها است.

وی با اشاره به حضور حماسی و گسترده مردم سلسله در مراسم استقبال از خانواده شهید بیان کرد: این حضور گسترده مهر تاییدی بر ارادت مردم به مقام شهدا، آرمان های نظام و انقلاب و در راس آن مقام معظم رهبری است.

فرماندر سلسله گفت: مفهوم سازی و خلق مفاهیم متناسب با شرایط و مقتضیات زمان از ویژگی های جوامع پویا است که پیش از انقلاب مفاهیم استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، در جنگ تحمیلی ایثار و از خودگذشتگی و امروز مفاهیم جنگ اقتصادی، تهدیدات نظامی و تحریم های ظالمانه شکل گرفته است.

مهدوی کیا با اشاره به مفاهیم اقتصاد مقاومتی ادامه داد: امروز در دوره ای زندگی می کنیم که کمتر از جنگ تحمیلی نیست، نیازمند روحیه ایثار و مقاومت هستیم و باید گوش به فرمان ولایت باشیم.

شهید " نعمت شکیبایی صنوبری " ستوان دوم وظیفه ارتش بوده که اردیبهشت سال ۶۲ در منطقه عملیاتی غرب کارون مفقودالاثر شده بود و سال ۹۰، پیکر مطهر وی تفحص و به عنوان شهید گمنام در شهرستان سلسله دفن شد.

با انجام آزمایشات دی ان ای از پیکر این شهید مشخص شده که شهید گمنام "نعمت شکیبایی صنوبری" متولد روستای صنوبر تربت حیدریه است که پدر و مادر وی حدود ۱۰ سال پیش دارفانی را وداع گفته‌اند.

 

b_300_0_16777215_00_images_pppppppppp.jpg

 

b_300_0_16777215_00_images_qqqqqqqqqq.jpg

b_300_0_16777215_00_images_yyyyyyyyyyyyy.jpg

b_300_0_16777215_00_images_eeeeeeeeeeee.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید