سرپرست فرمانداری سلسله گفت: این انقلاب متعلق به مردم است و باید شعار و عمل مسئولان در چهل و سومین سالگرد انقلاب، عزت بر مردم و مردمداری باشد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، آقای مسلم مرادی روز سه شنبه در آیین نواخته شدن زنگ انقلاب در دبیرستان دخترانه شاهد شهرستان ضمن گرامیداشت و تبریک چهل و سومین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی و ایام‌الله دهه مبارک فجر، اظهار داشت: ساعت ۹:۳۳ ساعت شروع یک انقلاب بی‌نظیر در دنیا بود که زمینه ساز تحولی بزرگ در کشور و در میان مسلمانان جهان شد.

وی با بیان اینکه در وجود امام خمینی(ره) سه باور و شاخص وجود داشت که زمینه‌ساز انقلاب اسلامی شد، افزود: امام خمینی(ره) خداباوری بسیار عمیقی در وجود خود داشت و نمونه این باور در قضیه طبس که فرمودند"موقعی که ما در خواب بودیم، شن‌های صحرا به اذن الهی بیدار بودند" و یا فرمایش ایشان درخصوص آزادسازی خرمشهر که " خرمشهر را خدا آزاد کرد" نشان از خداباوری عمیق امام(ره) داشت.

وی ادامه داد: خداباوری امام (ره) به حدی بود که این بت شکن تاریخ معاصر با دستان خالی و بدون هیچگونه پشتوانه نظامی و مادی توانست انقلابی بزرگ را در دنیا رقم بزند.

سرپرست فرمانداری سلسله با اشاره به باور به مردم به عنوان مهمترین باور امام خمینی(ره) که زمینه ساز انقلاب اسلامی شد، عنوان کرد: امام خمینی(ره)‌ با هدایت و تسخیر قلب‌های مردم بدون امکانات مادی و تنها با تسخیر قلب های مردم  و نفوذ الهی توانست انقلاب اسلامی را به سرانجام رساند.

مرادی با اشاره خودباوری مردم و نقش مهم آنها در پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب ما انقلابی مردمی بود بنابراین ما هرچه داریم از مردم داریم و باید تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان و مسئولان با عزت و احترام با مردم از هر طیف، جناح، قشر، سن و تفکری برخورد کرده و در پیگیری مشکلات آنان سعه صدر داشته باشند چون این انقلاب از آن مردم است و وظیفه ما خدمت به آنها است. 

فرماندار سلسله خاطرنشان کرد: دشمنان همواره در تلاشند تا ناکارآمدی حکومت دینی را اثبات کنند اما باید بدانند که این تلاش بی‌فایده بوده زیرا انقلاب اسلامی همواره در همه‌ی عرصه‌ها کارآمدی خود را اثبات کرده است.

وی ادامه داد: دشمنی کشورهای غربی و استکبار نشان می دهد انقلاب اسلامی در تمامی زمینه ها موفق عمل کرده است که وحدت و همدلی ملی یکی از بارزترین ویژگی های این انقلاب است و باید در تمامی ابعاد سخنان رهبری به منصه ظهور گذاشته شود.

مرادی تصریح کرد: در سال های قبل از انقلاب بسیاری از روستاها از خدمات و نعمت های اولیه مانند آب آشامیدنی، برق و راه دسترسی محروم بودند اما بعد از انقلاب در كنار برخورداری از نعمت آب، برق، گاز، تلفن، راه و اینترنت از خدمات دیگری مانند وجود مسجد و مدرسه، دانشگاه، خانه های بهداشت، پاسگاه پلیس، آتش نشانی و سایر امكانات زندگی بهره مند شدند و شهرستان سلسله نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در تمامی این حوزه ها پیشرفت های قابل قبول و ارزنده ای داشته است.

دیدار اعضای شورای اداری با امام جمعه شهرستان، نواخته شدن زنگ انقلاب و دیدار با خانواده شهید پرویز حسنوند از برنامه های مسئولان شهرستان سلسله در اولین روز از دهه مبارک فجر بود. 

 

b_300_0_16777215_00_images_oooooooooi.jpg

b_300_0_16777215_00_images_fffffffffgh.jpg

b_300_0_16777215_00_images_jjjjjjjjjjjh.jpg

b_300_0_16777215_00_images_fffddfdffdff.jpg

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید