در پنجمین روز از دهه مبارک فجر سه طرح آبخیزداری با هزینه چهار میلیاردتومان در شهرستان سلسله با حضور جمعی از مسئولان بهره‌برداری شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، فرماندار سلسله در آیین بهره برداری از طرح بند خشکه چین حوزه آبخیز تملیه، با بیان اینکه شهرستان سلسله یکی از مناطق با استعداد بالای فرسایش است، اظهار داشت: در منطقه قلایی شهرستان با استعداد فرسایش بالایی مواجه هستیم و ضرورت دارد که طرح های آبخیزداری در این مناطق اجرا شود.

"مسلم مرادی" با انتقاد از عدم تخصیص اعتبارات آبخیزداری شهرستان سلسله در اعتبارات منابع طبیعی شهرستان عنوان کرد: این امر در حالی اتفاق افتاده که شهرستان سلسله از مناطق فرسایش پذیر کشور است و چرایی این امر را حتما پیگیری خواهیم کرد.

به گفته احسان لطفی رییس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سلسله، ۹ هزار مترمکعب عملیات اجرای بند خشکه چین و هفت هزار مترمکعب بند سنگی ملاتی در حوزه آبخیز تملیه، یکهزار و ۴۰۰ مترمکعب بند سنگی ملاتی در حوزه آبخیز ژیریان و ۲ هزار و ۳۰۰ مترمکعب بند سنگی ملاتی در حوزه آبخیز چشمه علی اکبر در مجموع به ارزش چهار میلیارد تومان در شهرستان اجرا شده است.

b_300_0_16777215_00_images_hghghghhhhh.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید