فرماندار سلسله گفت: استخدام بر اساس رابطه باعث مشکل نیروهای مازاد در اغلب ادارات این شهرستان از جمله شهرداری های الشتر و فیروزآباد شده است که بر اساس قانون باید تعدیل شوند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، آقای مسلم مرادی روز یکشنبه در جلسه کمیسیون کارگری شهرستان سلسله با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه " دستمزد کارگران باید عادلانه، منظم و بدون تاخیر پرداخت شود"، اظهار داشت:  شهرداری ها در سال های اخیر بدون ضابطه و براساس رابطه عمل کرده اند و بیشترین مشکلات کارگری در شهرستان مربوط به این نهادها است.

مرادی با تاکید بر اینکه روسای ادارات و شهرداران باید از این تاریخ به بعد در استخدام های خود پاسخگو باشند عنوان کرد: باوجود پذیرش عناوین سنگین مسوولیتی اما در عمل کار خاصی از سوی برخی مشاهده نمی شود و همین امر موجب بیشترین ضربه به قشر مظلوم کارگر شده است.

 فرماندار سلسله گفت: در اغلب ادارات، خروجی کاری مناسبی نداریم بنابراین باید تمام قراردادهای جدید شرکت ها و پیمانکاران ادارات شهرستان و شهرداری ها به منظور جلوگیری از تضییع حقوق کارگران براساس قانون و دقیق باشد. 

دادستان عمومی و انقلاب سلسله نیز اظهار داشت: کارگران بیشترین زحمت را می کشند و کمترین دریافتی را دارند که شایسته نیست بیش از این در تامین معیشت خود با مشکل مواجه شوند و چندین ماه حقوق معوقه داشته باشند.

یونس افزود: همه این مشکلات ناشی از بی کفایتی و عدم نظارت ادارات متولی بوده که در سال های اخیر پرداخت درست و به موقع حقوق کارگران شهرداری نادیده گرفته شده است.

وی با تاکید بر لزوم توجه و حمایت جدی از کارگران شهرداری های شهرستان گفت: تمامی افرادی که در ادارات و شهرداری ها حقوق می گیرند اما وجود خارجی ندارند باید با ارائه قرارداد و فیش های حقوقی مشخص شوند.

وی بیان کرد: شهرستان سلسله به لحاظ توسعه جزو شهرهای آخر کشور به شمار می آید چراکه خدمت واقعی انجام نشده است.

 

b_300_0_16777215_00_images_aasssasasa.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید