فرماندار سلسله با تاکید بر آمادگی همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای استقبال از مسافران نوروزی، گفت: باید با تعامل و همدلی شرایط ایمن و راحتی را برای مسافران شهرستان در ایام نوروز فراهم کنیم.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، آقای "مسلم مرادی" در جلسه ستاد سفرهای نوروزی شهرستان با بیان اینکه سفرهای نوروزی به تصمیمات ستاد ملی کرونا بستگی دارد، اظهار داشت: بنا به پیش‌بینی‌ها، سفرهای نوروزی از ۲۰ اسفند شروع خواهد شد بنابراین تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان شهرستان باید برای ارائه خدمات به مسافران از این تاریخ آمادگی لازم را داشته باشند.

وی با تاکید بر لزوم آشکارسازی علایم نصب شده در طول محورهای شهرستان و رنگ آمیزی خط کشی جاده ها به منظور پیشگیری از تصادف در جاده های ارتباطی شهرستان، افزود: عملیات آشکارسازی علایم و اصلاح خط‌کشی‌ها باید هرچه سریعتر انجام شود. 

مرادی با تاکید بر پیش بینی تمهیدات لازم برای بازدید مردم از اماکن تاریخی و فضاهای تفریحی و تفرجی شهرستان، عنوان کرد: باید به مردم اطلاع رسانی شود که شرایط رنگ بندی وضعیت کرونا بسیار شکننده است بنابراین به منظور پیشگیری از شیوع ویروس و تغییر مجدد وضعیت رنگ بندی لازم است که دورهمی‌های خانوادگی در تعطیلات نوروز با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی انجام شود.

وی با تاکید بر کشیک ارایه خدمات در نوروز از سوی ادارات شهرستان، گفت: تعمیرگاه‌ها و مراکز سوخت گیری خودروها در ایام تعطیلات باید فعال باشند تا مردم و مسافران نوروزی با مشکل مواجه نشوند. 

پاکسازی مسیرهای مناطق گردشگری از زباله، ساماندهی قلعه تاریخی مظفری برای بازدید گردشگران و برپایی نمایشگاه صنایع دستی، نصب سفره هفت سین در میدان ورودی شهر، تامین اقلام اساسی مورد نیاز مردم، تهیه نقشه راهنمای شهر، آماده سازی تعدادی از مدارس شهرستان برای اسکان مسافران نوروزی و اصلاح دید و حذف نقاط حادثه خیز و تعمیر چراغ های روشنایی معابر از دیگر مصوبات ستاد سفرهای نوروزی شهرستان سلسله بود. 

 

b_300_0_16777215_00_images_bbbvvvbbbvvbb.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید