فرماندار سلسله گفت: باید از عرضه خارج از شبکه کالاهای تنظیم بازاری در شهرستان جلوگیری شود و اعضای ستاد تنظیم بازار تمامی تلاش خود را به کار گیرند که این کالاها به دست مصرف کننده واقعی برسد.

 

به گزارش روابط عمومی مسلم مرادی در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان اظهار داشت: فروش گوشت قرمز بالاتر از قیمت تعیین شده ستاد تنظیم بازار شهرستان ممنوع بوده و در صورت مشاهده یا گزارش هرنوع گرانفروشی، واحد مربوطه پلمب خواهد شد.

مرادی عنوان کرد: فروشگاه های معتمد توزیع شکر یارانه ای باید به همراه نام فروشنده و آدرس مربوطه از طریق نصب بنر در خیابان های پرتردد برای شهروندان شهرستان اطلاع رسانی شود.

وی افزود: شهرداری الشتر نیز باید چند نقطه پیشنهادی برای ایجاد بازارچه میوه و تره بار به فرمانداری سلسله برای اخذ تصمیم نهایی معرفی کند.

فرماندار سلسله نیز با تاکید بر رصد مستمر بازار جهت جلوگیری از گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه اقلام سهمیه ای تنظیم بازاری، اظهار داشت: قیمت گوشت قرمز به تفکیک نوع از فردا باید روی درب کلیه واحدهای قصابی شهرستان نصب شود به گونه ای که برای خریداران قابل مشاهده باشد.

۲۳ تن برنج تنظیم بازاری در سلسله توزیع می شود

 مدیر جهاد کشاورزی سلسله نیز گفت: ۲۳ تن برنج تنظیم بازاری خارجی از نوع هندی، پاکستانی و تایلندی سهمیه شهرستان جذب شده و بزودی در بازار شهرستان توزیع می شود.

مسعود غلامی با اشاره به جذب ۱۱۳ تن شکر تنظیم بازاری، اظهار داشت: از این میزان، ۷۰ تن سهمیه صنوف و صنعت و ۴۳ تن سهمیه بخش خانگی است.

وی با اشاره به جذب ۲۳‌ تن برنج تنظیم بازاری جهت توزیع در بازار شهرستان، افزود: از این میزان، مقدار ۱۰ تن برنج هندی، ۱۰ تن پاکستانی و سه تن برنج تایلندی است.

 

b_300_0_16777215_00_images_uuuuyyyyuuuyyu.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید