فرماندار سلسله گفت: اقتصاد این شهرستان مبتنی بر کشاورزی و دامپروری است که با تغییر الگوی کشت می توان این درآمدها را ساماندهی کرد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، آقای مسلم مرادی روز دوشنبه در آیین معارفه مدیر جدید جهادکشاورزی شهرستان سلسله اظهار داشت: فراهم کردن شرایط برای حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی، ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی، مدیریت تامین نهاده‌های دامی برای عشایر، دامداران و روستاییان، لزوم توجه به کشت های گلخانه‌ای با توجه به کمبود آب، توجه به مساله آبخیز داری و جلوگیری از هدر رفت منابع آب باید مدنظر مجموعه جهاد کشاورزی قرار گیرد.

وی فلسفه وجودی جهاد کشاورزی را توانمندسازی علمی کشاورزان دانست و افزود: شهرستان سلسله هشت درصد جمعیت استان لرستان را دارد در حالیکه سهم آن از صنعت تنها یک درصد است بنابراین باید با پرهیز از سیاست زدگی و دوری از سفارشات، با اجرای طرح های مرتبط کشاورزی و صنعت، اقتصاد مردم منطقه را سامان داد. 

مدیر جدید جهاد کشاورزی سلسله نیز گفت: شهرستان از ظرفیت بالایی در بخش های کشاورزی و دامداری برخوردار است که نمی توان آنها را نادیده گرفت اما هنوز نتوانسته ایم از این امکانات استفاده بهینه نماییم.

روح الله حقی منصوری با اشاره به اینکه دوری از سیاست زدگی و همدل بودن در دستور کار مدیریت جدید جهاد کشاورزی سلسله خواهد بود، عنوان کرد: سیاست زدگی لطمه های جبران ناپذیری بر بدنه دستگاه و کشاورزان زحمت کش وارد می کند.

در این آیین روح الله حقی منصوری به عنوان مدیر جدید جهاد کشاورزی شهرستان سلسله معرفی و از زحمات مسعود غلامی مدیر پیشین قدردانی شد، حقی منصوری دارای دکترای کشاورزی بوده و از نیروهای فرهنگی آموزش و پرورش است. 

 

b_300_0_16777215_00_images_rfrfrrrrffrrff.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید