فرماندار سلسله گفت: طرح های عمرانی جدید، باید با اولویت مناطق محروم و دارای بیشترین افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی اجرا و عدالت عمرانی در شهرستان رعایت شود.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، آقای مسلم مرادی در جلسه مشترک کمیته برنامه ریزی و توسعه و شورای اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان اظهار داشت: مدیرانی که در دولت جدید مسوولیت پذیرفته اند باید به گونه ای عمل کنند که در تراز انقلاب اسلامی باشند.

وی با اشاره به اینکه باید رضایت مردم در انجام هرکاری  مدنظر مسوولان باشد، افزود: باید نهایت تلاش خود را بکار گیریم و به دنبال تغییر وضع موجود باشیم تا مردم از ما راضی باشند بنابراین باید به فرموده مقام معظم رهبری "جهاد امید" ایجاد کنیم و امید را به مردم برگردانیم.

مرادی همچنین تاکید کرد: هیچگونه طرح عمرانی جدیدی نباید بدون هماهنگی با فرمانداری آغاز شود چرا که هدف اصلی، تکمیل طرح های نیمه تمام است.

وی با اشاره به طرح نیمه تمام کتابخانه عمومی شماره ۲ شهرستان، بیان کرد: تامل در تکمیل و بهره برداری از این طرح ضروری بیش از این جایز نیست بنابراین باید با جذب حمایت های استاندار لرستان، این طرح را ظرف چندماه آینده به بهره برداری برسانیم.

مرادی با اشاره به اینکه عملکرد برخی بانک های شهرستان امیدوارکننده و برخی نیز بسیار نامناسب است اظهار داشت: بانک های شهرستان باید در پرداخت تسهیلاتی چون وام ازدواج، ودیعه مسکن و سایر تسهیلاتی که دولت به منظور رفاه و فرزندآوری برای مردم در نظر گرفته است همکاری بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به نقش واحدهای کارگاهی مرکز فنی و حرفه ای شهرستان در اشتغال جوانان عنوان کرد: این واحدها ظرفیتی کم نظیر برای آموزش رشته های فنی به جوانان جویای کار هستند اما به دلیل نبود مربی آموزشی، امکانات آنها در حال فرسایش می باشد.

فرماندار سلسله با تاکید بر ضرورت تغییر در ارائه تسهیلات بنیاد برکت به سمت طرح های دانش بنیان و مورد نیاز شرایط امروز گفت: طرح هایی همچون تولید خوراک دام و طیور که مورد نیاز شرایط اقتصادی امروز است در شهرستان ایجاد شود.

وی با تاکید بر تهیه نقشه راه دستگاه های اجرایی در حوزه اشتغالزایی و عمرانی افزود: در شورای اشتغال هزینه می شود اما شغل ایجاد نمی شود چراکه تسهیلات پرداختی انحراف دارد بنابراین لازم است نظارت ها در این بخش دقیق تر و منجر به ایجاد شغل واقعی شود.

 

b_300_0_16777215_00_images_bbbbbbgbbgb.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید