فرماندار سلسله گفت: معاون وزیر جهاد کشاورزی از منطقه سیل زده پرسک در دهستان هنام شهرستان سلسله و خسارت های وارد شده به حوزه کشاورزی در این منطقه بازدید کرد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، مسلم مرادی با اشاره به سفر معاون آب و خاک وزارت جهادکشاورزی به شهرستان سلسله و بازدید از مناطق سیلزده این شهرستان در روستای پرسک دهستان هنام، اظهار داشت: در این بازدید معاون وزیر جهادکشاورزی از زیرساخت های کشاورزی آسیب دیده از سیل در روستای پرسک بازدید و قول مساعد جهت حمایت های لازم برای جبران خسارات سیل در حوزه کشاورزی در این منطقه را داد. 

وی با اشاره به اینکه مقرر شد ۸۰۰ متر لوله گذاری از سرچشمه پرسک برای ایجاد بند انحرافی جهت کانال ها و بندهای مختلف برای آبیاری باغات منطقه ایجاد شود، افزود: همچنین مقرر شد برای کانال ها و بندهای آسیب دیده از سیل از سرفصل های مختلف استفاده شود تا در درازمدت مناطق آسیب دیده از سیل ترمیم شوند. 

مرادی با اشاره به وارد شدن خسارت به ۶‌ مزرعه پرورش ماهی در دهستان هنام، عنوان کرد: همچنین ۳۰‌ هکتار از اراضی زراعی و ۶۰ هکتار از باغات منطقه در برآوردهای اولیه دچار خسارت شدند که معاون وزیر جهادکشاورزی قول مساعد جهت جبران خسارات وارد شده را دادند.

 در این بازدید نماینده سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان جهادکشاورزی و جمعی از مسوولان کشوری، استانی و شهرستانی حضور داشتند.

 

b_300_0_16777215_00_images_ffffffffffffffh.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید