فرماندار سلسله با بیان اینکه در جنگ ترکیبی دشمن مسئولیت مسئولان بیشتر است، گفت: باید با کار خوب و شایسته کاری کنیم که جوانان به خیابان ها کشیده نشوند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله مسلم مرادی در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت هفته نیروی انتظامی در محل فرماندهی انتظامی شهرستان، با بیان اینکه طی روزهای گذشته تعداد شهدای شهرستان به ۳۰۰ شهید رسید، اظهار داشت: به روح مقدس تمامی شهدای انقلاب و شهدای مدافع امنیت بویژه شهید "داوود عبدالهی"  درود می فرستیم و فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به شما دلیرمردان و نیروهای مسلح کشور تبریک می گوییم.

وی با بیان اینکه مجموعه نیروهای مسلح برخاسته از مردم و بطن انقلاب اسلامی است که با یک نگاه مذهبی و دینی و انقلابی از آرمان های این انقلاب دفاع می کنند، افزود: مقام معظم رهبری می فرماید"انقلاب ما به لطف حق تعالی و مساعدت امام زمان(عج) و حضور مردم و قدرت نیروهای مسلح تاکنون برقرار بوده و برقراری آن منجر به ظهور امام عصر خواهد شد".

مرادی با بیان اینکه امروز در جامعه، کشور و انقلاب در ناامن ترین منطقه دنیا یعنی خاورمیانه امن ترین کشور جهان به لطف زحمات نیروهای مسلح و حضور مردم انقلابی و همیشه در صحنه هستیم، عنوان کرد: امروز درگیر یک جنگ ترکیبی هستیم، جنگی که هنرمند و بازیگر با ابزار فرهنگ و هنر پای کار می آید و رسانه و فضای مجازی هم زمان با نقش هنرمندان، لیدرها و سلبریتی ها و برخی افراد معلوم الحال درگیر هستیم.

وی افزود: در این جنگ اقتصاد ما را به چالش کشیده اند و بخشی از این جنگ نیز امنیتی و اطلاعاتی است و تلاش شده که جوانان دهه هشتادی با میانگین سنی ۱۷ تا ۲۱ سال به خیابان کشیده شوند.

فرماندار سلسله ادامه داد: در این جنگ ترکیبی پرچم ما را آتش زدند و چادر از سر زنان کشیدند و قرآن و مساجد و امامزاده و پلیس را آتش زدند و کلوی پلیس را بریدند.

وی با بیان اینمه همه وامدار خون شهداییم، تصریح کرد: در این جنگ ترکیبی مسئولیت ما مسئولان بیشتر است و باید با کار خوب و شایسته کاری کنیم که جوانان به خیابان ها کشیده نشوند.

مرادی گفت: رسانه ما باید اکنون نقش آفرینی کند و روحانیت ما نیز پای کار باشد و در مقابل خواص عمامه به سری که قبل از شروع این جریان هیزم بر آن گذاشتند و آتش آن را شعله ور کردند نقش آفرینی کنند.

وی با اشاره به خواص سکوت کننده،تصریح کرد: یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری جهادتبیین است، ایشان از خواسته اند که کارهای خوب انقلاب و اقدامات صورت گرفته انقلاب در این سالها تبیین شوند اما برخی از خواص در حال حاضر همچنان بعد از فرمایشات امام امت ساکت هستند.

مرادی با بیان اینکه امنیت کشور ما یک امنیت درون زا است، بیان کرد: بدون وابستگی به هیچ کشوری برای تامین امنیت برون زا و درون زا کوشش کرده ایم و حرف اول را در منطقه خاورمیانه به لطف خدمات نیروهای مسلح و خون شهیدان می زنیم.

وی با اشاره به راهکارهای پیروزی در جنگ ترکیبی گفت: مقابله ترکیبی، رفع مشکلات اقتصادی، کارآمدی مدیران ناکارآمد یا حذف آنها، ساماندهی و پویا شدن رسانه از جمله راهکارهای پیروزی در این جنگترکیبی است.

فرماندار سلسله گفت: به فرموده مقام معظم رهبری دلیل تمام این دشمنی ها پیشرفت روزافزون جمهوری اسلامی در تمام زمینه است لکن قطار انقلاب رو به پیشرفت به سمت آرمان ها و فتح قله های پیشرفت است.

 حجت الاسلام مراد امیدی امام جمعه الشتر نیز با اشاره به اینکه در هر دوره خداوند از ابزاری استفاده می کند، عنوان کرد: در این زمانه ما می گوییم اغتشاشات بد است اما در باطن این اغتشاشات نور است.

وی با بیان اینکه در این فتنه ابزار الهی نیروهای انتظامی بودند، تصریح کرد: این افتخاری است که امروز نیروی انتظامی ابزاری برای امتحان الهی شدندو

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری به خواص نمره مردودی دادند، خاطرنشان کرد: این جای تبریک و افتخار است که امروز نیروی انتظامی ابزار الهی در جنگ حق و باطل شده است که یک طرف آن آمریکا و صهیونیسم باطل و طرف دیگر جمهوری اسلامی حق است. 

 

b_300_0_16777215_00_images_yyyyyyyyyyyyyyyyyyy.jpg

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید