فرماندار سلسله با اشاره به فصل پاییز و احتمال بارندگی ها، گفت: لایروبی کانال های امیر و پیرکه باید در دستور کار ادارات متولی قرار گیرد. 
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، مسلم مرادی روز چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان در سالن جلسات فرمانداری با اشاره به نهایی شدن ساخت سدمعشوره با پیگیری های استاندار و به دستور رئیس جمهور، اظهار داشت: کلیه دستگاه های اجرایی شهرستان باید نهایت همکاری را در این خصوص داشته باشند. 
 
وی با اشاره به قرار گرفتن ۱۷ روستای منطقه قلایی در حریم این سد، افزود: با شروع عملیات اجرایی سد باید این روستاها تخلیه شوند و همگی وظیفه داریم کمک های لازم را در این راستا داشته باشیم. 
 
مرادی با اشاره به فرارسیدن فصل بارندگی و لزوم اندیشیدن تمهیدات لازم، عنوان کرد: باید لایروبی کانال های شهرستان با اولویت کانال امیر و پیرکه در دستور کار ادارات متولی قرار گیرد. 
 
فرماندار سلسله با قدردانی از زحمات کلیه دستگاه ها و کسانی که در مدیریت سیلاب پرسک و کمک به اهالی منطقه نقش داشتند، بیان کرد: لازم است که لایروبی رودخانه پرسک توسط امور آب انجام گیرد. 
 
مرادی با اشاره به لزوم شناسایی ساختمان های ناایمن شهرستان توسط دستگاه های بنیاد مسکن، شهرداری و نظام مهندسی، گفت: با توجه به بحران کم آبی که همه کشور و استان و به تبع آن شهرستان درگیر آن هستند لازم است که جهادکشاورزی در تعیین الگوی کشت شهرستان اهتمام ورد.
 
وی با انتقاد از کندی عملیات جاده الشتر به فیروزآباد خواستار تکمیل هرچه سریعتر این محور گردید.
 
b_300_0_16777215_00_images_yyyyyyyyyyyyyyyqqqyyyyy.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید