نشست شورای ترافیک شهرستان سلسله به ریاست فرماندار سلسله و با حضور معاون عمرانی و روسای ادارات و نهادهای عضو شورای ترافیک روز چهارشنبه در سالن جلسات فرمانداری سلسله برگزار شد.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله مسلم مرادی در نشست شورای ترافیک ضمن تاکید با قید فوریت بر اصلاح نقاط حادثه خیز جاده های برون شهری الشتر به خرم آباد و الشتر به فیروزآباد و سه راهی پلیس راه توسط راهداری و حمل و نقل جاده ای خواستار تعیین تکلیف پل دهرحم جاده فیروزآباد – الشتر شد.
 
وی با تاکید بر آرام سازی محورهای روستایی بخصوص محورهای روستایی منطقه کهمان برای کلیه محورهای روستایی فیروزآباد و شهر الشتر خواستار اجرای طرح آرام سازی گردید.
 
رئیس شورای ترافیک شهرستان سلسله به منظور رفع مشکلات ترافیکی برای خیابان هایی که در داخل شهرها مسیر مدارس هستند و همچنین محورهای روستایی که مدارس آنها در کنار جاده واقع شده بر اجرای طرح آرام سازی تاکید کرد.
 
وی با اشاره به دوربین های الکترونیکی پایش تصویری شهر الشتر، گفت: خوشبختانه سلسله پس از شهر خرم آباد جزو نخستین شهرستان هایی است که با همکاری شایسته شهرداری از دوربین های پایش الکترونیک بهره مند شده و لازم است که کلیه این دوربین ها در اسرع وقت فعال گردند.
 
مرادی همچنین با اشاره به معضل سدمعبر خواستار رفع سدمعبرها در خیابان های اصلی شهر به منظور جلوگیری از گره های کور ترافیکی شد. 
 
b_300_0_16777215_00_images_zzzzzzzfdsawqzzz.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید