نشست هماهنگی استقبال از شهدای گمنام به میزبانی شهرستان سلسله به ریاست فرماندار سلسله و با حضور فرمانده سپاه ناحیه و سایر روسای عضو در سالن جلسات فرمانداری سلسله برگزار شد. 
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، مسلم مرادی روز سکشنبه در این نشست ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با اشاره به متبرک شدن فضای شهرستان سللسه در روز پنجشنبه به عطر و بوی شهدای گمنام و لزوم استقبالی شایسته و در خور شان از از پیکر شهدای سرافراز اسلام و انقلاب، اظهار داشت: در شرایط کنونی که کشور درگیر جنگ ترکیبی دشمن شده است استقبال از پیکر این شهدای گمنام در شهرستان ها ضمن اینکه تجدید بیعتی مجدد با شهدا و امام شهدا است، می تواند ظرفیتی بی نظیر برای نمایش اتحاد و وحدت و همدلی مردم انقلابی و شهید پرور استان و شهرستان باشد.  
 
وی با تاکید بر لزوم پای کار بودن تمام دستگاه های اجرایی شهرستان در اجرای باشکوه و شایسته مراسمات استقبال و تشییع، خواستار تبلیغات و فضا سازی محیطی لازم برای آگاهی مردم ولایتمدار شهرستان جهت حضور در این مراسم باشکوه گردید. 
 
سرهنگ فرج الهی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نیز با اشاره به آمادگی کامل سپاه ناحیه جهت اجرای باشکوه برنامه های استقبال و تشییع، گزارشی از برنامه های در نظر گرفته شده را برای حاضران ارائه داد.
b_300_0_16777215_00_images_yyyyyyyttrffeewdyy.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید