حجت الاسلام قدرتی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی لرستان با میلاد شرفی فرماندار سلسله دیدار و گفت و گو کرد. 

 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، میلاد شرفی فرماندار با بیان اینکه سیاست های دولت سیزدهم همان سیاست های انقلاب و مکتب آن نیز همان مکتب اهل بیت(ع) است، افزود: مردم شهرستان سلسله مردمی انقلابی و ولایی هستند که در انتخابات بیشترین مشارکت را داشته و بالاترین رای را به آیت الله رئیسی دادند.
وی با اشاره به سواد بالا، تخصص و تعهد مردم شهرستان سلسله، عنوان کرد: باید از این ظرفیت ها در راستای پیشرفت و توسعه شهرستان استفاده کنیم.
نماینده عالی دولت در شهرستان سلسله با تاکید بر لزوم انجام کارهای فرهنگی در حوزه سیاسی، تصریح کرد: کارهای نیمه کاره عمرانی در شهرستان باید با جدیت دنبال شوند و تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا این شهرستان از بن بست لجستیکی خارج شده و تبدیل به قطب پیشرفت و توسعه غرب استان شود که در این راستا باید کار را با تخصص پیش ببریم و از ظرفیت نخبگان و افراد توانمند تراز ملی نیز استفاده کنیم.
حجت الاسلام قدرتی مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان نیز ضمن تبریک انتصاب فرماندار انقلابی سلسله وی را نمونه بارز یک جوان گام دوم انقلاب دانست که به دلیل در کف میدان بودن می تواند کارها و امور این شهرستان را خالصانه و مجاهدانه پیش ببرد.
وی همچنین به ارائه گزارشی از فعالیت های سازمان تبلیغات اسلامی در این شهرستان پرداخت و از اجرای طرح دختران حاج قاسم در مدارس این شهرستان خبر داد.
 
b_300_0_16777215_00_images_xxxxaasdcxxzx.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید