مراسم یادواره شهدای شهر فیروزآباد شهرستان سلسله با حضور آحاد مردم انقلابی، فرماندار سلسله، فرمانده سپاه ناحیه، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، بخشدار فیروزآباد، رئیس بنیاد شهید شهرستان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، حجت الاسلام هبت اله هاشمی در مراسم یادواره ۲۰ شهید شهر فیروزآباد شهرستان سلسله، اظهار کرد: سنگین ترین نوع دفاع، با جان است چرا که شخص دفاع کننده از جان خود می گذرد.
وی با بیان اینکه سید روح الله عجمیان ها می روند تا مکتب روح الله بماند، افزود: اینکه پدری شهید شود و دخترش راهش را با افتخار ادامه دهد فقط در مکتب روح الله ممکن است.
حجت الاسلام هاشمی تصریح دارد: سیدالشهدا(ع)، امیرالمومنین(ع)، حضرت فاطمه(س)، سردار سلیمانی و همه شهدا با جان خود اسلام را زنده نگه داشته اند و وای بر مسئولی که این چیزها را نفهمد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه دفاع یعنی جان دادن، عنوان کرد: امروز در محضر خانواده های شهدا تعهد می دهیم که پای مکتب شهدا بمانیم.
وی‌ افزود: مشکلات اقتصادی، گرانی و بیکاری هست و همه اینها باید توسط دولت انقلابی حاکم برطرف شوند اما فراتر از اینها مکتبی است که برای دوام آن شهیدها داده ایم.
حجت الاسلام هاشمی گفت: حواسمان جمع باشد که مسیرمان را گم نکنیم، مسیری که یک متکفل دارد و آن خدا است.
وی با بیان اینکه جانبازان ما به تعبیر مقام معظم رهبری هرلحظه شهید می شوند، بیان کرد: باید قدر داشته هایمان را بدانیم و راهی را که شهدا رفتند و مکتبی که باقی گذاشتند را ادامه دهیم و بر نوکری خانواده معظم شهدا بمانیم و افتخار کنیم.
 
شهرستان سلسله ۳۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که ۲۰ شهید معظم از این تعداد متعلق به شهر فیروزآباد است.
b_300_0_16777215_00_images_zzzzxxsruhhgfzz.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید