جلسه کمیته مناسب سازی شهرستان سلسله به ریاست "میلاد شرفی" فرماندار و با حضور معاون عمرانی و اعضای عضو کمیته در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد.

 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، در این جلسه فرماندار با تاکید بر اینکه همه ما در قبال معلولین جامعه وظیفه داریم، اظهار کرد: باید کلیه ساختمان های اداری و مراکزی که بیشترین مراجعان را دارند، مناسب سازی شده و رمپ های مورد نیاز معلولین در آنها ایجاد شود.
وی با بیان اینکه معلولین نیز حقی همچون سایر افراد جامعه دارند و بایستی رعایت حقوق آنها مورد توجه قرار گیرد، افزود: باید مناسب سازی و استاندارد سازی ساختمان های در حال احداث اداری و چند طبقه نیز توسط شهرداری و نظام مهندسی مورد توجه قرار گیرد و حقوق معلولین نیز در احداث آنها مدنظر باشد.
فرماندار سلسله با بیان اینکه حق معلولان بهره مندی از خدمات یکسان با افراد عادی است، تصریح کرد: تمامی ادارات، بانک ها، مدارس، سالن های ورزشی و مراکزی که بیشترین مراجعات مردمی را دارند باید با زمان بندی مشخص و با توجه به بضاعت موجود در اسرع وقت مناسب سازی و رمپ سازی شوند.
معاون عمرانی فرماندار نیز در این جلسه از اقدام شایسته سازمان حمل و نقل شهرداری الشتر در ایجاد شیفت تاکسی ویژه معلولین خبر داد و اداره بهزیستی شهرستان نیز نکات و تصاویری را از عدم مناسب سازی یا استاندارد ایجاد نشدن رمپ های برخی ادارات، بانک ها و مراکز پررفت و آمد شهرستان را به سمع و نظر حاضران رساند و خواستار همکاری ادارات در رفع آنها شد.
 
b_300_0_16777215_00_images_qqqqeerdsgolkj.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید