در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار  دولت سیزدهم(دولت مردمی، ایران قوی)، فرماندار سلسله به همراه اعضای شورای اداری خود در جمع نمازگزاران مسجد جامع شهر الشتر حضور یافتند.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار  دولت سیزدهم(دولت مردمی، ایران قوی)، فرماندار سلسله به همراه اعضای شورای اداری خود در جمع نمازگزاران مسجد جامع شهر الشتر حضور یافتند.
 
میلاد شرفی فرماندار سلسله با اشاره به لزوم عمل به منویات مقام معظم رهبری و دستورات موکد ریاست محترم جمهوری مبنی بر حضور بی واسطه مسئولان در میان مردم و شنیدن  دغدغه ها و مشکلات آنان، افزود: از آنجا که مساجد همیشه کانون وحدت و همدلی و محلی برای همفکری و مشورت اهالی بوده اند، استفاده از ظرفیت مساجد و بردن مسئولان به میان مردم و تلاش جهت حل مشکلات آنها به صورت بدون واسطه و مستقیم در برنامه ریزیهای فرمانداری گنجانده و در دستور کار قرار گرفت.
 
شرفی با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده جهت حضور در مساجد محله های مختلف و مناطق محروم شهرستان، گفت: در این دیدارهای مسجد محور مسائل و مشکلات هر محله مورد بررسی قرار گرفته و مشکلات اهالی احصاء و برای حل آنها تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد تا مردم نیاز کمتری به مراجعه حضوری به ادارات برای رفع مشکلات خود را داشته باشند.
b_300_0_16777215_00_images_znhjiuybvz.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید