۳۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در سلسله جذب شد

 

سرپرست فرمانداری سلسله گفت: سال گذشته ۳۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در سلسله جذب شد که ۳۵ میلیارد تومان آن در بخش کشاورزی بود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله،  افشین ترکارانی در جلسه شورای کشاورزی شهرستان سلسله در سالن همایش الغدیر فرمانداری با اشاره به ظرفیت های بالای سلسله در بخش کشاورزی و دامپروری و آب و هوای مناسب آن، اظهار داشت: باید زیرساخت‌های تولیدی را در بخش کشاورزی چرا که سلسله در حوزه‌های مختلف کشاورزی حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.

ترکارانی با بیان اینکه آب و هوای سلسله برای کشاورزی بسیار مناسب است، خاطرنشان کرد: شهرستان سلسله در تولید کلزا رتبه نخست را دارد و در تولید زعفران و چغندر قند نیز رتبه‌های دوم و در تولید حبوبات نیز رتبه سوم را دارا است بنابراین باید در راستای سیاست‌های مقام معظم رهبری در سال جهش تولید به سمت اقتصادی پایدار و تولیدی متناسب در این بخش حرکت کنیم.

سرپرست فرمانداری سلسله با تاکید بر لزوم حمایت از طرح های راکد و غیر فعال در شهرستان سلسله، افزود: طرح های زیادی داریم که به واسطه مشکلات سرمایه در گردش نتوانسته اند فعالیت کنند که می طلبد مشکلات این واحدها رفع شود تا منجر به افزایش تولید و اشتغال شهرستان شود.

وی با تاکید بر لزوم حمایت از دریافت‌کنندگان تسهیلات گیاهان دارویی، عنوان کرد: ایجاد تبدیلی و تکمیلی در راستای توسعه بخش کشاورزی و کمک به کشاورزان شهرستان بسیار ضروری به نظر می رسد.

ترکارانی افزود: راه اندازی شرکت تولید جوجه یک روزه با توجه به ظرفیت مناسب شهرستان بسیار ضروری است و با این کار اولین شرکت تولید جوجه یک روزه غرب کشور در شهرستان سلسله خواهد بود.

 b_300_0_16777215_00_images_157659790.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید