معاون فرماندار سلسله: همراهی مردم نقش مهمی در کنترل کرونا دارد

 

معاون فرماندار سلسله گفت: عزم جدی، همکاری، همراهی و همدلی مردم نقش مهمی در مهار و کنترل شیوع ویروس کرونا دارد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، خانم خدیجه بهزادیان در جلسه ستاد شهرستانی مدیریت کرونا در سالن جلسات فرمانداری ضمن قدردانی از کادر درمان و تلاش های شبانه روزی آنان در ارائه خدمات به بیماران، اظهار داشت: علت بالا رفتن آمار، کاهش حساسیت نسبت به رعایت پروتکل ها است، یک اصل ثابت شده وجود دارد که تا مردم نخواهند و پای کار نباشند، هیچ اقدامی موفقیت آمیز و نتیجه بخش نخواهد بود و درخصوص بیماری کرونا نیز تا مردم همراه و همدل نباشند، این بیماری قابل کنترل نیست.

وی افزود: وضعیت شهرستان سلسله درخصوص بیماری کرونا در وضعیت قرمز هستیم و انتظار می رود که اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی همچون گذشته به کمک مسئولان و مردم بیایند و خطر بزرگ کرونا را اطلاع رسانی کنند اما در بعضی کانال ها مشاهده می شود که زمان خاکسپاری ها را اطلاع رسانی می کنند.

بهزادیان با بیان اینکه دچار روزمرگی شده ایم و اقدامات پیشگیرانه را رعایت نمی کنیم، بیان کرد: متاسفانه کارمندان برخی ادارات از ماسک استفاده نمی کنند، برخی بانکها در مواقع غیرضروری پول نقد تحویل مشتری می‌دهند و در برخی دفاتر پیشخوان، پروتکل های بهداشتی رعایت نمی شود.

معاون فرماندار سلسله با تاکید بر تعطیلی تالارها و باشگاه ها و اماکن ورزشی اضافه کرد: با توجه به وضعیت نامناسب شهرستان باید کلیه مدارس شهری و روستایی تا ۲ هفته تعطیل و روند آموزش دانش آموزان از طریق فضای مجازی و شبکه آموزش دنبال شود.

وی با تاکید بر تشکیل تیم بازرسی متشکل از ادارات شبکه بهداشت و درمان، صنعت و معدن، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و ورزش و جوانان، ادامه داد: این کمیته باید تمامی اماکن و واحدهای صنفی را مورد بازرسی قرار دهند، در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی بار اول تذکر و در دفعات بعد با هماهنگی دادستان اقدام به پلمب واحد مربوطه نمایند.

وی با تاکید بر ممنوعیت نشر اعلامیه های ترحیم افزود: باید کلیه تالارها و مراکز گردشگری نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل شوند.

 بهزادیان گفت: باید کلیه دستگاه های اجرایی همت کنند تا ظرف این هفته میزان انتشار آن در شهرستان کاهش یابد.

معاون فرماندار سلسله با بیان اینکه کلیه دستگاه های اجرایی مطابق مصوبه استانی باید خدمت رسان تا ۲ هفته با ۵۰ درصد ظرفیت کارکنان خدمت کنند، افزود: در این مدت فعالیت ادارات باید بگونه ای باشد که در روند خدمات دهی به مراجعان خللی ایجاد نشود.

وی گفت: هر مدیری که در خصوص کنترل کرونا در حوزه کاری خود کوتاهی کند مورد برخورد قرار خواهد گرفت.

 

 

 b_300_0_16777215_00_images_dewq.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید