فرماندار سلسله گفت: مشارکت گسترده و ۶۹ درصدی مردم سلسله در انتخابات در لرستان و حتی کشور کم نظیر بود که نشان از ایستادگی مردم ولایتمدار شهرستان و پایبندی آنها به آرمان های نظام است.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، آقای مرتضی مهدوی کیا در جلسه شورای اداری شهرستان در سالن جلسات فرمانداری با قدردانی از حضور پرشور و گسترده مردم شهرستان در انتخابات، اظهار داشت: مردم شهرستان با درک شرایط موجود کشور و لزوم ناامید کردن دشمنان نظام پای صندوق های رای آمدند و به برکت این حضور بابصیرت شاهد مشارکت بیش از ۶۰ درصدی مردم بودیم که در لرستان و حتی کشور کم نظیر بود.

وی با اشاره به تغییر وضعیت رنگ بندی شهرستان از زرد به نارنجی، افزود: از مردم انتظار می رود تا رسیدن به وضعیت پایدار و مناسب، ستاد مدیریت کرونای شهرستان را یاری دهند.

مهدوی کیا همچنین در بخش دیگری از صحبت های خود با تکریم امام جمعه الشتر و قدردانی از خدمات شایسته وی به مردم شهرستان و با اشاره به اهمیت برپایی نمازجمعه افزود: نماز جمعه موهبتی الهی که اقامه آن موجب تحکیم نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی گفت: همبستگی مومنان و کنار هم قرار گرفتن آنها برای بندگی خدا در نمازجمعه مانند یک نهال در جامعه اسلامی ریشه‌دار و استوار و اسباب آبادانی مادی و معنودی در سراسر کشور شده است.

وی با اشاره به خدمات شایسته امام جمعه الشتر در ساخت و توسعه حوزه های علمیه و مساجد، افزود: حجت الاسلام موسوی امام جمعه الشتر در طول دوران پرفیض حضورشان در شهرستان منشا خیر و برکات بسیاری برای مردم بودند و علاوه بر بهره مند نمودن آنان از خطبه های پرفیض نماز جمعه، همیشه در دفتر ایشان به روی عامه مردم باز و در رفع مشکلات اجتماعی آنان بسیار کوشا بودند که می توان به عنوان نمونه واسطه شدن ایشان برای حل مشکلات مردم منطقه کهمان اشاره کرد.

مهدوی کیا با اشاره به ساخت مسجد امام رضا(ع) به عنوان یکی از مهمترین یادگارهای امام جمعه الشتر برای مردم ولایتمدار شهرستان، عنوان کرد: ایشان تلاش های زیادی برای ساخت مصلی، حوزه های علمیه برادران و خواهران و همراهی با فرماندار جهت پیگیری مشکلات اجتماعی، سیاسی و امنیتی شهرستان داشتند و مردم این دیار همواره قدردان خدمات شایسته ایشان خواهند بود. 

در این جلسه که با حضور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه لرستان برگزار شد از زحمات حجت الاسلام سید سجاد موسوی امام جمعه الشتر قدردانی شد.

حجت الاسلام موسوی قریب ۹‌ سال امام جمعه شهر الشتر بود.

b_300_0_16777215_00_images_168918265.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید