نماینده سلسله و دلفان:b_300_0_16777215_00_images_vcdsc.jpg

شرکت داروپخش لرستان نیاز استان‌های همجوار را نیز برطرف می‌کند

 

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: با احداث اولین شرکت داروپخش لرستان ، نیاز استان‌های همجوار نیز به دارو برطرف می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله ، آقای یحیی ابراهیمی در آیین کلنگ زنی شرکت دارو پخش لرستان  اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته این شرکت ظرف مدت سه ماه به بهره‌برداری می‌رسد و با ایجاد آن زمینه اشتغال نیز برای عده ای از جوانان در شهرستان سلسله فراهم می‌شود.

وی با اشاره به نبود شرکت پخش دارو در لرستان، عنوان کرد: از آنجا که در سطح استان شرکت پخش دارو نداشتیم پیگیری‌های زیادی انجام شد تا یک شرکت در لرستان راه‌اندازی شود.

وی افزود: در مجموع شش شرکت‌ پخش دارویی دولتی وجود دارد که سه شرکت تحت نظر شستا، دو شرکت زیر نظر بنیاد برکت و یک شرکت نیز تحت نظر بانک ملی است و تامین کننده دارو هستند.

نماینده سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: با توجه به اینکه داروی لرستان از طریق استان همدان تامین می‌شد و این در حالی بود که جمعیت و تعداد داروخانه‌های لرستان دو برابر استان همدان بود پیگیری‌های زیادی انجام گرفت که دارو، این نیاز استراتژیک به طور حتم از طریق استان خودمان تامین شود که خوشبختانه توانستیم شرکت پخش دارو را به استان بیاوریم.

وی گفت: شهر الشتر فاصله زیادی با شهرک‌های صنعتی خرم‌آباد ندارد و با احداث آن در شهرک صنعتی الشتر، هم زمینه اشتغال عده ای از جوانان شهرستان فراهم می شود و هم نیاز استان های همجوار نیز به داروهای مورد نیاز برطرف می شود.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید