معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار سلسله گفت: رعایت حجاب و عفاف در جامعه به تقویت و استحکام بنیان خانواده کمک می کند.
 
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، آقای روح الله زمانیان در جلسه کمیته حجاب و عفاف شهرستان اظهار داشت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در آموزه‌های دینی ما ریشه دارد که قاعدتا همه ملزم به رعایت این قواعد هستیم و عمل به اصول و رعایت آموزه‌های دینی به تحکیم بنیان خانواده کمک کند.
وی با اشاره به اینکه داشتن حجاب به آرامش و بهداشت روانی زنان و مردان کمک می کند ،گفت: نکته مهم این است که حجاب هم برای آقایان و هم برای بانوان توصیه شده است بنابراین همه ما باید رعایت این اصل را چه در پوشش و چه در گفتار و نگاه خود داشته باشیم.
وی اشاعه فرهنگ و عفاف و حجاب در جامعه را نیازمند آموزش های بنیادین و مداوم در خانواده ،مدرسه و دانشگاه بر شمرده و گفت: موضوع حجاب یک امر شخصی نیست بلکه به عنوان یک پدیده اجتماعی است که باعث آرامش در خانواده ها می شود. 
زمانیان افزود: خانواده مهمترین نهاد اجتماعی و با ارزشترین کانون عطوفت و عشق در جوامع بشری است و نقش بنیادین در توسعه و رشد زندگی سالم و انسانی دارد.
وی با اشاره به اهمیت عفاف و حجاب در تحکیم بنیان خانواده و آحاد جامعه گفت: در عصر کنونی که معاندین از طریق تهاجم فرهنگی و جنگ نرم درصدد کمرنگ نمودن عفاف و حجاب هستند توجه به فریضه امر به معروف و نهی از منکر در خنثی کردن توطئه دشمنان تأثیر گذار می باشد.
معاون فرماندار با تشبیه حجاب و پوشش افراد جامعه به پرچم اظهار داشت: تغییر پرچم یک کشور سابقا" با جنگ و تصرف ممکن بود اما امروزه تغییر این پرچم ابتدا با تغییر در ذائقه،  سبک زندگی و نوع پوشش مردم یک کشور شروع شده و در صورت عدم توجه و نبود برنامه ریزی جهت مقابله با این موضوع توسط مسئولین، شاهد استیلای فرهنگی بیگانگان بدون جنگ و به صورت نرم در کشور خواهیم بود که رهبر معظم انقلاب بارها در مورد آن هشدار داده و همه ما در این خصوص وظیفه سنگینی را بر عهده داریم.
زمانیان در ادامه بر اهمیت و نقش عفاف و حجاب در بین دانش آموزان و اشاعه آن در خانواده و جامعه تأکید کرد.
b_300_0_16777215_00_images_fdhugb.jpgوی از نمایندگان و دبیران عفاف و حجاب در دستگاه های اجرایی شهرستان خواست ضمن توجه جدی به مسئله عفاف و حجاب در ادارات و اجرایی شدن مصوبات و برنامه های جلسات اهتمام ورزند .

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید