فرماندار سلسله: 

بهترین هدیه مردم به پرستاران رعایت دستورالعمل های بهداشتی است

 

فرماندار سلسله گفت: بهترین هدیه مردم به پرستاران رعایت دستورالعمل های بهداشتی و کمک به کنترل کرونا است. 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، آقای مرتضی مهدوی کیا در آیین قدردانی از پرستاران بیمارستان امام خمینی(ره) ضمن تبریک روز پرستار و قدردانی از زحمات آنان و کادر درمان به جهت کنترل کرونا، اظهار داشت: پرستاران کار بسیار بزرگی برای مقابله با کرونا و حفظ جان و سلامت بیماران انجام دادند و مردم به وجود آنها افتخار می‌کنند.

وی افزود: به مدد الهی و تلاش و ایثار کادر پزشکی و درمان، همراهی مردم و اعتماد مردم به مسوولان و رعایت دستورالعمل های بهداشتی و دوری از تجمعات، درخصوص پیشگیری و مقابله با کرونا به سطح قابل قبولی در کنترل رسیده ایم.

مهدوی کیا با تاکید بر اینکه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و دوری از دورهمی و تجمعات، بهترین هدیه مردم به پرستاران و تلاشگران حوزه بهداشت و درمان است، بیان کرد: همراهی اکثر مردم در رعایت دستورالعمل های بهداشتی ستودنی است اما معدودی از افراد هنوز آنگونه که باید رعایت دستورالعمل ها را جدی نگرفته اند که امیدواریم در راستای کنترل بیماری همکاری خود را بیشتر کنند.

وی با قدردانی از زحمات ستاد مدیریت کرونای استان و استاندار طی مدت شیوع این بیماری، افزود: امروز به برکت نام حضرت زینب(س) و تلاش پرستاران و کادر درمان، وضعیت شیوع ویروس کرونا در شهرستان سلسله نسبت به گذشته بهتر شده و استمرار این وضعیت و بهبود آن، به همراهی همه مردم نیاز دارد.

سرپرست فرمانداری سلسله گفت: مهمترین هدیه مردم به جامعه پرستاری، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و پرهیز از دورهمی خانوادگی و دوری از تجمعات است.

در این آیین، امام جمعه الشتر، فرماندار و اعضای شورای اداری با اهدای گل و لوح تقدیر از زحمات شبانه روزی پرستاران و کادر درمان بیمارستان امام خمینی(ره) قدردانی کردند. 

 

 

b_300_0_16777215_00_images_gfredc.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید