سرپرست فرمانداری سلسله: بصیرت و دشمن شناسی سیره سردار سلیمانی بود

 

 

سرپرست فرمانداری سلسله گفت: بصیرت و دشمن شناسی سیره سردار سلیمانی و رمز پیروزی حوادث ۹ دی ماه بود.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، آقای مرتضی مهدوی کیا در ویژه برنامه مرد میدان به مناسبت سالروز شهادت سردار دلها در محل کتابخانه ابوریحان بیرونی شهرستان با بیان اینکه علی‌رغم تلاش استکبار جهانی برای ایجاد فتنه، بصیرت مردم ایران موجب بر هم زدن نقشه دشمنان و سرکوبی فتنه در ۹ دی ماه ۸۸ شد، اظهار داشت: این روز مظهر بصیرت، دیانت و الهام گرفتن از فرهنگ عاشورا و غدیر است.

وی با بیان اینکه ۹ دی، روز دشمن شناسی، روز عمل به هنگام، روز خروش اعتقادی مردم ایران اسلامی و اثبات کننده قابلیت و کارآمدی نظام دینی مبتنی بر اصل ولایت فقیه است، افزود: این روز چراغ آینده و تعیین کننده مسیر برای حضور مردم در صحنه های انقلاب است.

مهدوی کیا ادامه داد: بزرگداشت این روز وظیفه همگانی است تا با حفظ و گرامی داشت این یوم الله، بتوانیم با استمرار حیات این نظام مقدس، پرچم نظام را به دست حضرت ولی عصر(عج) بدهیم.

وی با بیان اینکه دهه بصیرت فرصتی مناسب برای استکبارستیزی و دشمن شناسی و تجدید میثاق با ولایت است، اضافه کرد: عظمت انقلاب اسلامی همواره سبب هراس و کینه دشمنان شده است و در این راه از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی کوتاهی نکرده اند.

وی با اشاره به مقارن شدن سالروز شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی با دهه بصیرت، افزود: سردار سلیمانی به عنوان الگوی آزادیخواهان جهان و محور مقاومت جایگاه رفیعی دارد و گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والام مقام در دهه بصیرت، وظیفه همه دستگاه های اجرایی شهرستان است.

سرپرست فرمانداری سلسله با تاکید بر اینکه بصیرت سیره سردار شهید سلیمانی و رمز پیروزی ۹ دی‌ماه بود، بیان کرد: بصیرت به معنای آگاهی علمی، انسجام و وحدت ملی و دشمن شناسی است، اکنون که سردار در میان ما نیست باید به سیره این شخصیت بزرگوار توجه کنیم.

وی گفت: رمز پیروزی‌ و نقطه عطف وصیت‌نامه شهید سلیمانی، ولایت‌مداری و ولایت محوری است، در وصیت‌نامه سردار سلیمانی این ویژگی مهم بسیار پررنگ مطرح شده است، بنابراین آنچه مهم بوده و توانسته پیروزی‌هایی را نصیب کشور کند بصیرت است که وجود آن موجب ولایت‌مداری و ولایت‌محوری می‌شود.

مهدوی کیا افزود: مکتب حاج قاسم سرمایه بزرگ فرهنگی، سیاسی، نظامی، اخلاقی و اجتماعی و مهم‌تر از همه مکتب مقاومت، ایثارگری و شهادت‌طلبی است، از طرفی مکتب حاج قاسم، مکتب امام حسین (ع) و شهادت است که این شهید بزرگوار با فداکاری و ایثارگری خود برای تمامی نسل‌های انقلاب درس‌های بسیار بزرگی بر جای گذاشتند.

 

 

b_300_0_16777215_00_images_ngredd.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید