امام جمعه الشتر:

شهید سلیمانی محدود به مرزهای جغرافیایی نیست

 

 

امام جمعه الشتر گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی محدود به مرزهای جغرافیایی کشور نیست بلکه متعلق به تمام جهان اسلام است.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، حجت الاسلام سید سجاد موسوی در مراسم سالگرد شهید سلیمانی اظهار داشت: امروز دنیا به احترام نام حاج قاسم می ایستد که این به دلیل شخصیت بزرگ و منش والای این شهید است که خود را نه یک ژنرال، بلکه سرباز ولایت می دانست.

وی با بیان اینکه، اخلاص موجب جاودانگی انسان می شود افزود: این اخلاص را حاج قاسم سلیمانی در مکتب اسلام و رهبری آموخت که تنها مختص جمهوری اسلامی نیست بلکه متعلق به تمام امت اسلامی است.

امام جمعه الشتر با اشاره به اینکه سردار سلیمانی فرمانده تمام امت اسلام در نبرد با داعش بود عنوان کرد: این شهید بزرگوار یکی از باشهامت‌ترین فرماندهان تاریخ به شمار می‌رفت که در سخت‌ترین نبردها همواره پیشتاز بود و در خط مقدم قرار داشت.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: در سالگرد شهادت شهید پرافتخار وطن عهد می بندیم آنگونه که حاج قاسم، شهدا و مدافعین حرم در راستای پیشبرد اهداف اسلام با جان و خون خود پیمان امضا کردند تا  از فرزند رسول الله، آرمان های والای انقلاب و منویات مقام معظم رهبری دفاع کنند، این راه را ادامه دهیم و در راستای ترویج اندیشه های معظم له برای رسیدن به قله های افتخار گام برداریم.

گفتنی است این مراسم با پروتکل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری در فضای باز مصلی شهرستان برگزار شد.

صبح روز جمعه ۱۳دی‌ماه سال ۹۸ سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی المهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت با حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

 

 

b_300_0_16777215_00_images_xzghi.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید