سرپرست فرمانداری

گازرسانی به شهرک صنعتی سلسله یک مطالبه عمومی است

b_300_0_16777215_00_images_uhvcd.jpg

 

سرپرست فرمانداری سلسله گفت: گازرسانی به شهرک صنعتی سلسله یک مطالبه عمومی است که باید با هدف تسهیل در سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و رونق تولید، تا پایان دولت تدبیر و امید اجرایی شود.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، آقای  مرتضی مهدوی کیا در جلسه بررسی گازرسانی به شهرک صنعتی سلسله افزود: تاکنون چند واحد صنعتی در این شهرک مستقر شده اند و در حال فعالیت هستند اما هنوز خدماتی در حوزه گاز شهری به آنها ارائه نشده است.

وی اظهار داشت: برای رسیدن به توسعه پایدار، ایجاد اشتغال مطمئن و رونق تولید در شهرستان، نیازمند گازرسانی به شهرک صنعتی هستیم.

وی با اشاره به انتخاب پیمانکار به منظور گازرسانی به شهرک صنعتی بیان کرد: به دلیل مشکلات محلی و نبود هماهنگی دستگاه های اجرایی مرتبط، تاکنون گازرسانی به این منطقه انجام نشده است.

مهدوی کیا پیشبرد عملیات های عمرانی را نیازمند تشریک مساعی تمامی ادارات مرتبط دانست و افزود: گاز یک نعمت کم نظیر و بدون جایگزین و برای استفاده خانوارها و صنایع مستقر در شهرستان ضروری است.

وی گفت: باوجود گذشت چندین سال از احداث شهرک صنعتی اما موانع قابل حلی باعث شده اند در کار گازرسانی به آن اختلال ایجاد ایجاد شود که ضروری است این مشکلات هرچه سریع تر و با تدبیر مناسب برطرف شود.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید