سرپرست فرمانداری سلسله: زنان متاثر از کرونا حمایت شوند

 

b_300_0_16777215_00_images_gvcds.jpg

سرپرست فرمانداری سلسله گفت: زنان بدسرپرست و بی سرپرستی که همسران خود را به واسطه بیماری کرونا از دست داده و در شرایط کرونا متضرر شده‌اند باید حمایت و رسیدگی شوند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، آقای مرتضی مهدوی کیا در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت زنان و خانواده با تاکید بر لزوم توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار بیان کرد: همچنین بانوانی که در ایام کرونا به واسطه بیماری، همسران خود را از دست داده اند با دریافت تسهیلات و کمک های معیشتی، حمایت شوند. 

وی ادامه داد: باید با تقویت روحیه مطالبه گری و خودباوری بانوان تلاش کنیم تا این قشر در تامین حداقل های زندگی دچار مشکل نشوند و حضور موثر، پررنگ و منسجم تری در اجتماع داشته باشند.

مهدوی کیا با بیان اینکه شناخت و فهم جایگاه بانوان در جامعه، راهی برای برون‌رفت از آسیب‌های اجتماعی است اظهار داشت: مشارکت و حضور تاثیرگذار زنان در عرصه‌های مختلف اجرایی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی باید بیشتر شود.

وی عنوان کرد: بهداشت جسمی و روحی بانوان شهرستان در تمامی رده های مختلف سنی مهم است و ورزش، بهترین و کم هزینه ترین روش تامین سلامت آنان محسوب می شود.

سرپرست فرمانداری سلسله افزود: آثار رفتار زنان و مادران بر سلامت خانواده غیرقابل انکار است و این قشر نقش مهمی در ارتقای بهداشت روانی و سلامت جسمی جامعه دارند.

وی با اشاره به اینکه نخستین شرط داشتن جامعه سالم و پویا پایداری و تحکیم خانواده است خاطرنشان کرد: هرچه حضور بانوان در عرصه های اجتماعی بیشتر شود، ایده های جدیدتری خلق خواهد شد.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید