امام جمعه الشتر:

شهدا راه و روش زندگی درست را ترسیم کردند

b_300_0_16777215_00_images_fdewn.jpg

 

امام جمعه الشتر گفت: شهدا راه و روش درست زیستن را به همه افراد جامعه نشان دادند که در صورت قدم نهادن در این مسیر خیر دنیا و آخرت حاصل می‌شود.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، جناب حجت الاسلام سید سجاد موسوی روز شنبه در مراسم تجلیل از مادران و همسران شهدا، با اشاره به اینکه ام البنین(س) مادر چهار شهید کربلا بود و فرزندانش در رکاب امام حسین(ع) به فیض شهادت نائل شدند اظهار داشت: این بانوی بزرگوار معلم بسیار خوبی برای مادران و همسران شهدا و یک الگوی مطرح میان خانواده معظم شهدا است.

وی توجه به عظمت حادثه انقلاب در بیانیه گام دوم را ضروری دانست و عنوان کرد: انقلاب اسلامی یک مرتبه راه صد ساله را طی کرد و تحت پرچم ولایت و تبعیت از امام امت، مکتب بزرگی را در جهان اسلام ساخت.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: انقلاب اسلامی به برکت وجود فرزندانی شایسته، در دلها انقلاب ایجاد کرد، پس از آن به واسطه خلف شایسته خود، درهای رسیدن به کمال را بر روی جامعه گشود که یکی از اقشاری که راه کمال را هموار کردند، مادران و همسران شهدا بودند. 

مرتضی مهدوی کیا، سرپرست فرمانداری سلسله نیز گفت: ادامه مسیر شهدا با تبعیت از رهبر معظم انقلاب هموار می شود بنابراین باید از خطوط قرمزی که شهدا به ما آموخته اند خارج نشویم و همواره سرباز ولایت باشیم. 

در این مراسم با اهدای لوح تقدیر از برخی مادران و همسران شهدای شهرستان قدردانی و تجلیل شد. 

شهرستان سلسله ۲۹۶ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است. 

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید