سه بخش درمانی بیمارستان سلسله بهره برداری شد

b_300_0_16777215_00_images_bhijm.jpg

 

همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر سه بخش درمانی سی تی اسکن، توسعه دیالیز و آزمایشگاه بیمارستان سلسله بهره برداری شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، رئیس شبکه بهداشت و درمان سلسله در آیین افتتاح طرح های پزشکی_درمانی شهرستان سلسله با اشاره به بخش سی تی اسکن بیمارستان، اظهار داشت: دستگاه سی تی اسکن ۳۲ اسلایس هیتاچی اهدایی ژاپن به ارزش ۱۶۰ میلیارد ریال است که با پیگیری‌های نماینده سلسله و دلفان و دانشگاه علوم پزشکی به بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان تخصیص پیدا کرده بود، به بهره برداری رسید.

حمزه حسنی با اشاره به اینکه مبلغ ۸ میلیارد ریال اعتبار نیز جهت جانمایی و تعبیه این دستگاه در بیمارستان امام خمینی تخصیص یافت، افزود: برای بخش دیالیز نیز مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار صرف شده و ظرفیت این بخش از یک به ۹‌ تخت افزایش یافته که شامل ۸ تخت عمومی و یک تخت ایزوله است.

وی با اشاره به صرف ۲ میلیارد ریال اعتبار جهت تجهیز آزمایشگاه جدید و نوساز بیمارستان امام خمینی(ره)، عنوان کرد: افزایش فضای فیزیکی و به روز کردن تجهیزات مطابق با استانداردهای فعلی کشور در این طرح مدنظر قرار گرفته است.

حسنی درخصوص مزایای خدمات بخش جدید آزمایشگاه، افزود:بخش جدید آزمایشگاه باعث کارایی بهترپرسنل،عملکردبهتردستگاه ها ، افزایش ظرفیت پذیرش مراجعین و راه اندازی بخش جدید سیتولوژی برای جواب دهی نمونه های پاپ اسمیراست. 

وی در خصوص مزایای بخش CT اسکن، بیان کرد: این بخش باعث ارتقای سطح کیفی خدمات،جلوگیری از اعزام اکثریت بیماران به مرکز استان،ارتقا سطح کیفی خدمات بالینی و همچنین تشخیص به موقع علت سکته مغزی می باشد.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید