مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری در سلسله مطرح کرد:

۳۳۲ نفر از رده‌های مدیریتی لرستان بانوان هستند

b_300_0_16777215_00_images_gvcdfrt.jpg

 

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان گفت: ۳۳۲ بانو در رده‌های مختلف مدیریتی این استان فعالیت دارند و مشارکت های اجتماعی و سیاسی این قشر افزایش یافته است.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله ، ناهید پرویزپور در دیدار با امام جمعه الشتر افزود: یکی از منویات دولت تدبیر و امید، انتصاب زنان در شغل های مختلف کلیدی بوده است و اکنون  فعالیت ۳۳۲ بانو در رده های مختلف مدیریتی استان، یکی از جلوه های مشارکت زنان در حوزه های سیاسی است.

وی با اشاره به بسترسازی حضور بانوان در رقابت های انتخاباتی عنوان کرد: در این راستا شاهد افزایش ۸۰ درصدی حضور زنان به عنوان کاندیداهای انتخاباتی بوده ایم و اکنون نیز ۱۶۲ نفر از بانوان لرستان عضو شوراهای اسلامی روستاها و ۱۱ نفر نیز در شوراهای اسلامی شهر در حال فعالیت هستند.

پرویزپور با اشاره به فعالیت یک بانو به عنوان نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای توسعه پایدار در کشور و عدالت اجتماعی و جنسیتی باید بستر حضور و مشارکت زنان در فعالیت های اجتماعی و سیاسی فراهم شود. 

وی با اشاره به اعتماد نظام به زنان و بالعکس، افزود: لازمه رسیدن به توسعه پایدار، نگاه به افراد بر مبنای شایسته سالاری و به دور از جنسیت است.

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان با اشاره به نقش موثر زنان در اجرای بیانیه گام دوم انقلاب تصریح کرد: در این بیانیه، زنان می توانند باوجود هجمه ها و تبلیغات دشمن، با ارشادات جامعه روحانیت و علما نقش موثری ایفا کنند.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید