فرماندار سلسله: راهکارهای برطرف کردن آسیب های حوزه جوانان شناسایی شود

b_300_0_16777215_00_images_ijhgf.jpg

 

فرماندار سلسله گفت: اداره ورزش و جوانان شهرستان باید آسیب های مربوط به این حوزه ها را شناسایی و با ارائه راهکار مطلوب برای برطرف کردن آنها در شهرستان تلاش نماید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، آقای مرتضی مهدوی کیا در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان و شورای ورزش شهرستان سلسله در سالن جلسات فرمانداری سلسله با بیان اینکه اداره ورزش و جوانان تنها متولی برنامه های حوزه ورزش نیست، افزود: یکی از مهمترین اموری که به ورزش و جوانان سپرده شده است، ساماندهی امور مربوط به جوانان به عنوان آینده سازان مملکت است بنابراین انتظار می رود که اداره ورزش و جوانان شهرستان به برنامه های مربوط به جوانان اهتمام ویژه ای داشته باشد.

وی بیان کرد: ازدواج، طلاق، اعتیاد و اشتغال را مهمترین مسائل مربوط به جوانان است که باید احصا و طبقه بندی شوند.

مهدوی کیا اشاره به افزایش آمار طلاق و اعتیاد و با تاکید بر لزوم ارائه برنامه های موثر برای برطرف شدن این آسیب های اجتماعی، خاطرنشان کرد: باید مهمترین مسائل و مشکلات جوانان با توجه به شیوع ویروس کرونا، معضل بیکاری و شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه شناسایی شوند و با ارائه راهکارهای موثر در برطرف شدن انها در بازه زمانی مشخص تلاش شود.

وی با اشاره به آسیب های فضای مجازی، تصریح کرد: نباید انتقادات موجود در فضای مجازی باعث دغدغه و دل مشغولی مدیران شود، عملکرد شایسته و مناسب آنها می تواند پایانی بر این انتقادها باشد چرا که اگر عملکرد شایسته ای از خود به نمایش بگذارند، مردم بهترین قاضی خواهند بود.

رییس اداره ورزش و جوانان سلسله اظهار داشت: هم اکنون سرانه فضای ورزشی موجود در این شهرستان ۴۰ سانتی مترمربع به ازای هر نفر است درحالی که این میزان در دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ۱۰ سانتی مترمربع بود.با احتساب جمعیت ۸۰ هزار نفری شهرستان، سرانه فضای ورزشی در حال حاضر ۴۰ سانتی متر مربع است که در مقایسه با شهرستان های دیگر از وضعیت مناسبی برخوردار هستیم.

امین احمدپور با اشاره به وجود ۵۰ هیات ورزشی فعال در شهرستان، عنوان کرد: ۱۴ فضای ورزشی مسقف و هشت فضای ورزشی روباز نیز برای فعالیت ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی در این شهرستان ایجاد شده است.

وی با اشاره به وجود ۱۶ خانه ورزشی روستایی در سلسله، بیان کرد: ۶ واحد از این خانه های روستایی در دولت تدبیر و امید در شهرستان ایجاد شده و به بهره برداری رسیده اند.

وی با اشاره به وجود سه هزار ورزشکار سازمان یافته در شهرستان، افزود: در حال حاضر اداره ورزش و جوانان ۳۰۰ میلیون تومان بدهی مربوط به سالیان قبل دارد که ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف را با مشکل واجه کرده است.

احمد پور ادامه داد: نبود خوابگاه استاندارد برای میزبانی مسابقات ورزشی یکی دیگر از مشکلاتی است که  ورزشکاران شهرستان با آن مواجه هستند. 

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید