۹۰۰ بسته کمک معیشتی در سلسله توزیع شد

b_300_0_16777215_00_images_ikmn.jpg

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج الشتر گفت: به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۹۰۰ بسته کمک معیشتی در بین نیازمندان شهرستان توزیع شد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، سرهنگ محمود یوسفوند در آیین توزیع این بسته های معیشتی اظهار داشت: همچنین ۳۵۰ بسته لوازم التحریر و کیف برای دانش آموزان نیازمند مناطق محروم به کمک خیران تهیه و در بین آنها توزیع شد.

وی با اشاره به توزیع این بسته های معیشتی توسط قرارگاه شهید سلیمانی که شامل برنج، ماکارونی،روغن و اقلام خشک مصرفی است، افزود: قرارگاه شهید سلیمانی از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا در شهرستان سلسله ایجاد شد که نقش مهمی در جمع آوری کمک های مردمی و جلوگیری از فعالیت های جزیره ای برای شناسایی نیازمندان و توزیع کمک ها داشته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج الشتر تصریح کرد: از سال گذشته تا کنون، قرارگاه شهید سلیمانی بیش از سه میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان کمک های مردمی را جمع آوری و در میان نیازمندان و اقشار آسیب پذیر از کرونا توزیع کرده است. 

وی با اشاره به فعالیت های مستمر بسیج و سپاه در طول شیوع ویروس کرونا، بیان کرد: نیروی مقاومت بسیج در مقابل همه تهدیدات دشمنان ایستاده و در همه صحنه های انقلاب حضور داشته و مقاومت در برابر نظام سلطه باعث دوام انقلاب شده است.

سرهنگ یوسفوند با بیان اینکه بسیج در مسیر مقاومت و الهی در حرکت است، خاطرنشان کرد: بسیج در مسیر خدمت به ملت است و کارنامه خدماتش در این مسیر روشن است. 

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید