سرپرست فرمانداری

مدیران سلسله از فعالیت تبلیغاتی و انتخاباتی پرهیز کنند

 

 

سرپرست فرمانداری سلسله گفت: مدیران اجرایی این شهرستان باید همزمان با انجام وظایف قانونی خود در قبال انتخابات، بی‌طرفی و پرهیز از ورود به فعالیت‌های تبلیغاتی و انتخاباتی را رعایت کنند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، آقای مرتضی مهدوی کیا در جلسه شورای اداری شهرستان با اشاره به در پیش بودن انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود:دستگاه های دولتی باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند اما مجاز به هیچ فعالیتی به نفع یا علیه نامزدها نیستند.

وی عنوان کرد: مدیران، نماینده فرمانداران هستند و باید تمامی تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم و شایسته در شهرستان به کار گیرند. 

وی با تاکید بر اینکه آبروی خود را فدای منفعت فردی نمی کنیم اظهار داشت: باید تمهیدات مناسبی برای برگزاری شایسته انتخابات ۱۴۰۰ در شهرستان اندیشیده شود.

سرپرست فرمانداری سلسله افزود: مدیران دستگاه های دولتی باید با در اختیار گذاشتن امکانات سخت افزاری و نرم افزاری ادارات خود، همکاری کنند تا زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود.

مهدوی کیا با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر مردم داری و مردم سالاری اظهارداشت: رعایت حقوق شهروندی در گرو عملکرد صحیح و تاثیرگذار مدیران دولتی است.

وی همچنین عنوان کرد: همه دستگاه های اجرایی شهرستان مکلف هستند سلامت اداری را در دستورکار قرار دهند و از ایجاد هرگونه نارضایتی منجر به نگاه بدبینانه به عملکرد کارگزاران نظام، پرهیز کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم نظارت بر بازار شهرستان به منظور مقابله با افزایش خودسرانه قیمت ها افزود: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و امکان افزایش قیمت کالا توسط برخی سودجویان، با هرگونه تخلفی برخورد و نظارت و بازرسی از سوی دستگاه های متولی تشدید شود.

 b_300_0_16777215_00_images_cfre.jpg

b_300_0_16777215_00_images_oihg.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید