فرماندار

همکاری مردم سلسله در رعایت محدودیت‌های کرونا رضایتبخش است

 

 

فرماندار سلسله گفت: همکاری مردم و کسبه این شهرستان در رعایت محدودیت‌های کرونا و تعطیلی بازار رضایتبخش و قابل تقدیر است.

مرتضی مهدوی کیا روز سه‌شنبه در جلسه ستاد مدیریت کرونا اظهار داشت: همکاری مردم و مسوولان شهرستان برای کنترل شیوع کرونا و پرهیز از تجمعات خاکسپاری یک ضرورت است.

وی  بیان کرد:  مسوولان باید در این زمینه پیشقدم باشند و با عدم حضور در مراسم، مردم را به رعایت محدودیت ها تشویق کنند چراکه راه عبور از موج جدید کرونا حذف تجمعات عزا و عروسی است.

فرماندار  سلسله با اشاره به اجرای دوباره طرح شهید سلیمانی در شهرستان گفت: در این راستا علاوه بر فعالیت های قبلی، از ظرفیت نیروهای ناحیه مقاومت بسیج در راستای کنترل و جلوگیری از تجمع های غیرضرور، مراکز ۱۶ ساعته و مدیریت مراسم( عزا و عروسی) در سطح شهر و روستا استفاده می شود.

مهدوی کیا همچنین اضافه کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون، نماینده سلسله و دلفان با کمک به جذب اعتبار، تجهیز بخش مراقبت های ویژه، خریداری ۲ دستگاه اکسیژن ساز و ارتقای خدمات درمانی بیمارستان به بیماران کرونایی، خدمات شایسته ای را به مردم ارائه داده است.

وی با اشاره به وضعیت قرمز شهرستان در شیوع کرونا گفت: باوجود رعایت پروتکل ها توسط مردم اما در حال حاضر به دلیل تبعات دید و بازدیدهای نوروزی در وضعیت نامناسبی قرار داریم و تنها راه عبور از این شرایط نیز  عمل به مصوبات ستاد مدیریت کرونا، رعایت پروتکل های بهداشتی و دوری از تجمع و مراسم است.

 b_300_0_16777215_00_images_nhytg.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید