فرماندار سلسله:

از جان گذشتگی کادر درمان در اذهان عمومی ماندگار شد

 

 

فرماندار سلسله گفت: زحمات و از جان گذشتگی پرستاران و کادر درمان در درمان بیماران مبتلا به کرونا، برای همیشه در اذهان عمومی ماندگار شد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، آقای مرتضی مهدوی کیا روز دوشنبه در بازدید از مرکز بهداشتی درمانی شهید حسنوند به مناسبت هفته سلامت، با قدردانی از زحمات تمامی کادر بهداشتی و درمانی  که شبانه روز در این روزهای سخت در حال خدمت به مردم عزیز هستند، افزود: جامعه پزشکی و کادر درمان جزو گروه هایی هستند، که در طول شیوع ویروس کرونا، کاری بزرگ انجام دادند و در کنار انجام وظیفه، زمانی که نزدیکان و حتی خانواده بیماران مجبور به ترک آنان بودند از جان خود گذشتند و به خوبی در کنار بیماران ایستادند و در تاریخ ما ماندگار شدند.

وی تصریح کرد: تمام کادر بیمارستان طی این چند ماه سخت و طاقت فرسا از تمام توان خود برای درمان بیماران مبتلا به کووید-١٩ استفاده کرده اند و زحمات آنان شایسته قدردانی است.

مهدوی کیا با بیان اینکه پزشکان و کادر درمانی در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا هستند و وظیفه ما قدردانی از زحمات آنان است، عنوان کرد: خوشبختانه با پیگیری های نماینده سلسله و دلفان و مساعدت دانشگاه علوم پزشکی استان، تجهیزات مورد نیاز درمان بیماران کرونایی در بیمارستان‌ و مراکز درمانی این شهرستان در نظر گرفته شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

در این بازدید رئیس شبکه بهداشت و درمان سلسله نیز قدردانی خود را از حضور فرماندار شهرستان که قوت قلبی برای وی و همکاران بوده اعلام و از مساعدت  و حمایت های وی تشکر کرد و گفت: تعامل فرماندار و مجموعه تحت مدیریت وی با شبکه بهداشت و درمان در کنترل کرونا بسیار موثر بوده و اقدام شایسته وی در تعطیلی بازار قبل از سایر شهرستان های استان، نشان از همدلی مردم و مسوولان برای عبور از شرایط فعلی و رسیدن به وضعیت مطلوب را در شهرستان دارد.

 

b_300_0_16777215_00_images_vcdfr.jpg

b_300_0_16777215_00_images_mjuhg.jpg

b_300_0_16777215_00_images_ygtrf.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید