فرماندار سلسله

خدمات انجام شده از محل اعتبارات زکات تشریح شود

 

فرماندار سلسله گفت: خدماتی که از محل منابع اعتباری زکات به مردم ارئه می شود باید به اطلاع آنان برسد تا همه افراد جامعه برای پرداخت این فریضه الهی پیش قدم شوند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، آقای مرتضی مهدوی کیا روز چهارشنبه در جلسه شورای زکات شهرستان اظهار داشت: بخشداری‌ها، کمیته امداد، بهزیستی و جهاد کشاورزی شهرستان باید از روش های نوین تبلیغ و بهره گیری از فضای مجازی برای ترغیب مردم به انجام این فریضه الهی استفاده کنند.

وی گفت: دستور رهبر معظم انقلاب در خصوص کمک مومنانه اقدام بسیار خوبی برای کمک به افراد آسیب دیده بود و امامان جماعت شهرستان نیز باید از فرصت ماه مبارک رمضان در این راستا و همچنین پرداخت زکات استفاده نمایند.

 وی اظهار داشت: بخشداری های مرکزی و فیروزآباد نیز باید با استفاده از ظرفیت دهیاران و با همکاری کمیته امداد شهرستان، برنامه تبلیغی برای ترویج فرهنگ زکات داشته باشند و جهاد کشاورزی نیز به دلیل همکاری نزدیک با کشاورزان باید اقدام ویژه ای در دستور کار قرار دهد.

مهدوی کیا بیان کرد: هرچند مردم مومن سلسله همواره اهمیت ویژه ای برای امور دینی قائل بوده اند اما زکات یکی از واجبات الهی است که باید جایگاه و اهمیت آن را هر چه بیشتر ترویج و مردم را در پرداخت آن ترغیب کنیم.

حجت الاسلام سید سجاد موسوی امام جمعه الشتر نیز با بیان اینکه هدف شورای زکات خدمت به مردم و دستگیری از نیازمندان است، افزود: باید از این فرصت برای انجام کمک های مومنانه به مردم استفاده کرد.

سال گذشته ۶۰۰ میلیون تومان زکات در شهرستان سلسله جمع آوری شد.

 b_300_0_16777215_00_images_nhgft.jpg

b_300_0_16777215_00_images_vfdst.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید