فرماندار سلسله گفت: جاده‌های این شهرستان در برخی نقاط بخصوص گردنه‌ها دارای نقاط کور آنتن دهی هستند که شرکت مخابرات باید پوشش لازم را برای تامین امنیت و سلامت شهروندان در این مناطق ایجاد کند.

b_300_0_16777215_00_images_168993913.jpg
به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، آقای مرتضی مهدوی کیا در دیدار با مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان با تاکید بر ارتقای سرعت اینترنت در سلسله اظهار داشت: برخی مناطق و روستاهای شهرستان هنوز به فیبرنوری تجهیز نشده اند که لازم است زیرساخت های مخابراتی آنها توسعه یابد.

وی با اشاره به منطقه کم برخوردار و دورافتاده " قلایی " عنوان کرد: چند روستای این دهستان دارای مشکل اینترنت و دانش آموزان آنها برای دسترسی به شبکه شاد با سختی مواجه هستند که از شرکت مخابرات لرستان انتظار می رود مشکل اینترنت این روستاها را برطرف نماید.

مهدوی کیا با اشاره به توریستی بودن منطقه "کهمان" و لزوم افزایش سرعت اینترنت در این منطقه، افزود: روستای "کرت آباد" نیز به تازگی به محدوده شهری افزوده شده است اما هنوز به زیرساخت های فیبرنوری مجهز نیست.

مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان نیز گفت: سلسله یکی از شهرهای استان با کمترین میزان سرقت کابل است و در انتخابات امسال نیز دارای بالاترین شعب آنلاین ( برخط) متصل با کمترین اختلال بود.

نبی الله شمسی فر با اشاره به اینکه جاده الشتر به خرم آباد یکی از مسیرهای شریانی مهم است افزود: فیبرنوری فیروزآباد و الشتر به واسطه تعریض جاده و ایجاد زیرگذر، قطعی زیادی داشت که اکنون با اقدامات انجام شده، کابل کشی و حفاری فیبر نوری این مسیر به اتمام رسیده است و اتصال آنها به صورت رینگ انجام خواهد شد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید