معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری سلسله گفت:۷۷ طرح با اعتبار ۸۶ میلیارد تومان تا پایان هفته دولت در این شهرستان بهره برداری می شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سلسله، روح الله زمانیان b_300_0_16777215_00_images_okjyt.jpgدر دیدار با امام جمعه الشتر اظهار داشت: این طرح ها بدون احتساب پروژه های ملی و استانی شهرستان هستند که در سال جاری موفق به تامین اعتبار آنها شده ایم.

وی افزود: عمده طرح هایی که هفته دولت در شهرستان بهره برداری می شوند در حوزه های شهرداری و دهیاری ها، عمران، آموزش، بهزیستی، کمیته امداد و راه و شهرسازی هستند.

زمانیان با بیان اینکه هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای نظام و خدمات کارگزاران آن به مردم است، عنوان کرد: همه ما به عنوان کارگزاران نظام اسلامی وظیفه داریم اصل رضایتمندی را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم و جهت رسیدن به این اصل، شهیدان رجایی و باهنر را الگو بدانیم.

معاون فرماندار سلسله با تاکید بر اینکه نباید کم کاری عده ای را به حساب همه کارگزاران نظام اسلامی بگذاریم، بیان کرد: هفته دولت، فرصت بسیار مناسبی برای دولتمردان است تا روش و منش شهیدان رجایی و باهنر را در خدمت‌رسانی بی‌منت و خالصانه به مردم در دستور کار خود قرار دهند.

حجت االاسلام علی امیدی امام جمعه الشتر نیز اظهار داشت : هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر فرصت مناسبی است که عملکرد کارگزاران جمهوری اسلامی بازگو و از زحمات همه عوامل قوه مجریه برای اعتلای انقلاب شکوهمند اسلامی تقدیر شود .

وی با تاکید بر اینکه تریبون نمازجمعه، برای تخریب کارگزاران نظام و مسوولان نیست، افزود: همه ما وظیفه داریم با همدلی و همکاری زمینه خدمت شایسته به مردم و اعتلای کشور را فراهم کنیم .

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید